Η Ryanair δημοσίευσε σήμερα, (12 Δεκεμβρίου), τα στατιστικά στοιχεία του ‘Rate My Flight’, τα οποία αναδεικνύουν πως το 93% των ερωτηθέντων πελατών έμεινε ικανοποιημένο από την πτήση του τον Νοέμβριο.

Συγκεκριμένα, τον μήνα Νοέμβριο, περισσότεροι από 16,000 πελάτες χρησιμοποίησαν το ‘Rate My Flight’ μέσω της εφαρμογής της Ryanair, αξιολογώντας την συνολική εμπειρία τους, την ευγένεια του πληρώματος, την διαδικασία επιβίβασης, την εξυπηρέτηση, καθὠς και τις επιλογές φαγητών και ποτών διαθέσιμες στην πτήση.

Η διαδικασία αξιολόγησης της πτήσης πραγματοποιείται μέσω ενός συστήματος 5 αστέρων, με 1 για OK, 3 για Καλή και 5 για Άριστη. Το 93% των ερωτηθέντων αξιολόγησαν το συνολικό ταξίδι τους ως Άριστο/Πολύ Καλό/Καλό, με αντίστοιχα θετικές αξιολογήσεις για την διαδικασία επιβίβασης (87%), την ευγένεια του πληρώματος (95%), τις υπηρεσίες εν ώρα πτήσης (94%) και την ποικιλία φαγητών και ποτών (81%).

Το ‘Rate My Flight’ είναι διαθέσιμο στα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ελληνικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Ολλανδικά και Πολωνικά στην εφαρμογή της Ryanair, διαθέσιμη μέσω iTunes και Google Play.

Κατηγορία

‘Αριστη/Πολύ καλή/ Καλή

‘Αριστη

Πολύ καλή

Καλή

Μέτρια

ΟK

Συνολική Εμπειρία

93%

49%

31%

13%

3%

4%

Επιβίβαση

87%

44%

27%

16%

7%

6%

Ευγένεια πληρώματος

95%

59%

25%

11%

3%

2%

Υπηρεσίες εν ώρα πτήσης

94%

52%

27%

15%

3%

3%

Ποικιλία φαγητών και τροφίμων

81%

32%

21%

28%

9%

10%

 

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:

“Το Rate My Flight αποτελεί την τελευταία ψηφιακή καινοτομία μας, στα πλαίσια του 3ου έτους του προγράμματος βελτίωσης της ταξιδιωτικής εμπειρίας “Always Getting Better”, το οποίο επιτρέπει στους πελάτες μας να αξιολογούν άμεσα την πτήση τους μέσω της εφαρμογής της Ryanair, από την ώρα της προσγείωσης.

Με το 93% των 16,000 πελατών μας να δηλώνουν ευχαριστημένοι από την πτήση τους τον Νοέμβριο, παροτρύνουμε όλους τους πελάτες μας να αξιολογούν τις πτήσεις τους, ώστε να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι. Οι πελάτες που επιθυμούν να αξιολογήσουν την πτήση τους, μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή της Ryanair, πλέον διαθέσιμη και στα Ελληνικά και να ενεργοποιήσουν τις ειδοποίησες ώστε να λάβουν το ερωτηματολόγιο κατά την προσγείωση της πτήσης τους.”