Την επέκταση του δικτύου των καταστημάτων εστίασης με τη δημιουργία νέων σημείων στα 14 αεροδρόμια που ανέλαβε η Fraport ανακοίνωσε η διοίκηση της MIG κατά τη διάρκεια της χθεσινής γενικής συνέλευσης του ομίλου.
Σύμφωνα με το διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου, Θανάση Παπανικολάου, υπεγράφη συμφωνία μεταξύ της Fraport και του κλάδου εστίασης του ομίλου MΙG, προκειμένου οι αλυσίδες του τελευταίου (Everest, Flocafe και Goody’s) να αποκτήσουν παρουσία στα αεροδρόμια που διαχειρίζεται ο γερμανικός όμιλος στην Ελλάδα.
Σημειώνεται ότι, ο κλάδος εστίασης της MΙG ήδη έχει παρουσία στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος». Επίσης, έχει ισχυρή παρουσία με 515 σημεία στη χώρα και διευρύνει το μερίδιό της παρά τις σημαντικές δυσκολίες που υπάρχουν με τον υψηλότατο ΦΠΑ του 24%, όπως σημείωσε από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΜIG Στ. Λεκκάκος.
Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία της Goody’s, που αφορούν τις συνολικές επιδόσεις του βραχίονα εστίασης του ομίλου Vivartia-MIG, το 2016 σημειώθηκε ήπια πτώση πωλήσεων 2,6% (στα 160,7 εκατ. ευρώ), με αύξηση λειτουργικής κερδοφορίας κατά 16% (στα 14,2 εκατ. ευρώ) και μείωση ζημιών (το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους ανήλθε σε ζημιές 12,8 εκατ. ευρώ από ζημιές 20,4 εκατ. στην προηγούμενη χρήση).
Ο όμιλος θα συνεχίσει να επενδύει στα concept Goody’s Burger House, Flocafe Espresso Room και στην ανανέωση της εικόνας των Everest. Παράλληλα, στοχεύει σε ενίσχυση των πωλήσεων του τομέα HORECA στα υφιστάμενα κανάλια, ενώ στρατηγικός πυλώνας ανάπτυξης όλων των σημάτων εστίασης για τα επόμενα χρόνια αποτελεί η ψηφιακή καινοτομία.
Μέχρι στιγμής, ενδεικτική πρωτοβουλία αποτελεί η online πλατφόρμα goodysdelivery.gr και το Goody’s Mobile App (με ρυθμό ανάπτυξης 240%), που αποτελεί σήμερα το 20% των συνολικών πωλήσεων delivery. Αναμένεται, παράλληλα και η ενεργοποίηση του e-shop για τα everest.