Η WhatsApp και η KLM Royal Dutch Airlines ξεκίνησαν τις δοκιμές σε μια νέα υπηρεσία στο WhatsApp.

Η KLM προσφέρει τώρα στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο επιβεβαιώσεις κρατήσεων, ειδοποιήσεις για το check-in, αποστολή boarding pass, ενημερώσεις για την κατάσταση των πτήσεων και τη δυνατότητα αποστολής ερωτήσεων σε 10 διαφορετικές γλώσσες στο WhatsApp μέσω της επίσημης εφαρμογής WhatsApp Business. Η KLM είναι μια από τις πρώτες εταιρίες στον κόσμο και η πρώτη αεροπορική με επαληθευμένο (verified) WhatsApp Business Account.

Σε συνεργασία με έναν μικρό αριθμό επιχειρήσεων, η WhatsApp διερευνά τρόπους επικοινωνίας των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους μέσω της εφαρμογής. Η WhatsApp θέλει να δημιουργήσει αξία τόσο για τους πελάτες όσο και για τις επιχειρήσεις με τις οποίες συνδέονται στην καθημερινότητά τους. Το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα αποτελεί μέρος αυτής της προσπάθειας. Με αυτόν τον προσανατολισμό, η WhatsApp δημιούργησε τη λύση που επιτρέπει σε επιχειρήσεις όπως η KLM να συνδέονται με τους πελάτες τους γρήγορα και σε απ’ ευθείας στο WhatsApp. Η εταιρεία ξεκίνησε με έναν περιορισμένο αριθμό χωρών, ενώ η υπηρεσία πρόκειται να γίνει εκτενώς διαθέσιμη μέσα στο επόμενο διάστημα.

«Είμαι πολύ περήφανος που η KLM είναι η πρώτη αεροπορική στον κόσμο με verified WhatsApp business account. Αυτή η μοναδική συνεργασία με την WhatsApp τονίζει την θέση μας, αυτή των πρωτοπόρων στον τομέα των αεροπορικών. Θέλουμε να βρισκόμαστε εκεί που είναι οι πελάτες μας, και δεδομένου του 1 εκατομμυρίου χειριστών, οφείλουμε να είμαστε στο WhatsApp. Μέσω του επαληθευμένου μας λογαριασμού προσφέρουμε στους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο έναν αξιόπιστο τρόπο για να λαμβάνουν τις πληροφορίες των πτήσεων τους και τη δυνατότητα να στέλνουν τις ερωτήσεις τους 24/7. Πρόκειται για ένα μεγάλο βήμα για εμάς στην social media στρατηγική μας» δήλωσε ο Pieter Elbers, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της KLM.

Εύκολη αναζήτηση πληροφοριών πτήσεων μέσω WhatsApp

Προσφέροντας πληροφορίες πτήσεων στους πελάτες της μέσα από τον λογαριασμό της στο WhatsApp, η KLM δίνει εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες σε ένα σημείο, διαθέσιμες στο αεροδρόμιο, καθ΄οδόν ή στο σπίτι. Οι πελάτες μπορούν επίσης να επικοινωνήσουν απ΄ ευθείας με τους εκπροσώπους της KLM 24/7 μέσω της εφαρμογής. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στους πελάτες που κάνουν κράτηση εισιτηρίων είτε check-in μέσω του KLM.com και επιλέγουν να λαμβάνουν πληροφορίες μέσω WhatsApp.

Ασφαλή μηνύματα

Τα μηνύματα είναι ασφαλή και μπορούν να διαβαστούν μόνο από τον πελάτη και την KLM, και κανέναν άλλον, ούτε από την WhatsApp. Οι πελάτες μπορούν εύκολα να αναγνωρίσουν τις επαληθευμένες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την επίσημη εφαρμογή WhatsApp business. Ένα πράσινο εικονίδιο αυθεντικότητας βρίσκεται δίπλα στο όνομα της KLM στο WhatsApp.

Σχετικά με τη KLM και τα Social Media

Από το 2009 η KLM έχει κερδίσει τη φήμη του πρωτοπόρου στον τομέα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των εκστρατειών στο τοπίο των μέσων αυτών, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση. Η εταιρεία έχει περισσότερους από 25 εκατομμύρια fans και followers στις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων. Μέσα από αυτές τις πλατφόρμες η KLM παίρνει περισσότερες από 100.000 αναφορές την εβδομάδα, εκ των οποίων 15.000 είναι ερωτήσεις ή σχόλια. Κάθε μια από αυτές απαντώνται προσωπικά από την ομάδα των 250 ατόμων που παρακολουθούν τους λογαριασμούς της εταιρείας. Η ομάδα αυτή αποτελεί και την μεγαλύτερη αποκλειστικά απασχολούμενη ομάδα social media παγκοσμίως. Σε WhatsApp, Facebook, Messenger, Twitter, Linkedin, WeChat και KakaoTalk (Κορέα) η KLM προσφέρει στους πελάτες one-stop-shop υπηρεσίες 24|7 σε 9 διαφορετικές γλώσσες: Ολλανδικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Πορτογαλικά, Γαλλικά, Ιαπωνικά, Κινέζικα και Κορεάτικα.

Η KLM ήταν η πρώτη αεροπορική στον κόσμο που πρόσφερε στους πελάτες της την δυνατότητα να λαμβάνουν ταξιδιωτικά έγγραφα και ενημέρωση μέσω Messenger, Twitter και WeChat.