Η νέα συνεργασία της KLM με το δίνει στους πελάτες της KLM τη δυνατότητα να κάνουν κράτηση σε περισσότερες από 30.000 εκδρομές και δραστηριότητες σε 2.500 και πλέον προορισμούς σε όλο τον κόσμο, άμεσα, μέσα από τις πλατφόρμες της KLM.
Οι κρατήσεις μπορούν να γίνουν αφότου οι πελάτες έχουν κάνει κράτηση πτήσης ή έχουν κάνει check-in, κατά τη διάρκεια της πτήσης τους ή όποια άλλη στιγμή τους εξυπηρετεί. Στις περισσότερες δραστηριότητες και εκδρομές του GetYourGuide μπορεί να γίνει κράτηση ακόμη και εντός του τελευταίου 24ωρου πριν την πραγματοποίησή τους, χωρίς να απαιτείται έκδοση έντυπου εισιτηρίου. Ένα σκανάρισμα σε έναν απλό κωδικό QR αρκεί για την συμμετοχή ή την είσοδο. Το GetYourGuide φροντίζει να ενημερώνει με ειδοποιήσεις τους χρήστες κινητών για την επερχόμενη εκδρομή ή δραστηριότητα που έχουν κρατήσει. Η νέα αυτή υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη μέσα από τα διάφορα κανάλια της KLM μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Η KLM θέλει να βρίσκεται εκεί που είναι οι πελάτες της και να τους προσφέρει την δυνατότητα να κάνουν κρατήσεις σε μια ευρεία γκάμα συμπληρωματικών υπηρεσιών και προϊόντων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Αυτή η νέα συνεργασία αντικατοπτρίζει την δέσμευση και των δύο εταιρειών να κρατούν σταθερό το ρυθμό της εξυπηρέτησης των απαιτήσεων και αναγκών των πελατών τους για ευέλικτο, ψηφιακό προγραμματισμό των ταξιδιών τους.
«Προσφέροντας τις υπηρεσίες του GetYourGuide μαζί με τα άλλα συμπληρωματικά προϊόντα όπως αυτοκίνητα και ξενοδοχεία, δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να οργανώσουν όλο το ταξίδι τους μέσα από την πλατφόρμα της KLM που προτιμούν. Οι πελάτες μπορούν να το κάνουν αυτό εβδομάδες πριν από το ταξίδι ή ακόμη και κατά τη διάρκεια της πτήσης τους. Έχουμε βρει τον ιδανικό συνεργάτη, το GetYourGuide, που προσφέρει την πιο πλήρη γκάμα εκδρομών και δραστηριοτήτων. Υπάρχει κάτι που εξυπηρετεί τον καθένα, με ένα οικονομικό ψηφιακό τρόπο που ταιριάζει με τις καινοτομίες της KLM» δήλωσε ο Pieter Groeneveld, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Digital της Air France KLM.
«Έχοντας δημιουργήσει μια λίστα με εκδρομές και δραστηριότητες σε όλο τον κόσμο, προσβάσιμη σε ταξιδιώτες ανά την υφήλιο, αναζητούμε συνεργάτες που να γνωρίζουν καλά τις προτιμήσεις των πελατών, κοιτάζοντας και το μέλλον. Η KLM είναι ένας αδιαμφησβήτητος ηγέτης στην αεροπορική βιομηχανία σε ότι αφορά την δέσμευση στην ψηφιακή καινοτομία και είμαστε ενθουσιασμένοι που μετατρέπουμε τα ταξίδια των πελατών μας σε φανταστικές εμπειρίες» δήλωσε ο Tao Tao, Διευθύνων Σύμβουλος του GetYourGuide.
H KLM προσφέρει στους πελάτες one-stop-shop υπηρεσίες σε 9 διαφορετικές γλώσσες σε WhatsApp, Facebook, Messenger, Twitter, Linkedin, WeChat και KakaoTalk (Κορέα).
Το app της KLM έχει «κατέβει» δύο εκατομμύρια φορές σε iOS και Android συσκευές. Κάθε μέρα, όπως έχει ανακοινωθεί, περισσότερα από 85.000 άτομα κάνουν χρήση του app, μέσα από το οποίο μπορεί να γίνει κράτηση πτήσεων, check-in, λήψη κάρτας επιβίβασης, επιλογή θέσεων όπως επίσης και ενημέρωση σχετικά με τις πτήσεις.