Η AirHelp γεννήθηκε το 2013 από τους Henrik Zillmer, Nicolas Michaelsen και Greg Roodt, επιχειρηματίες διαδικτύου με εμπειρία στους τομείς ανάπτυξης τεχνολογίας, μάρκετινγκ και ανάπτυξης καινοτόμων προϊόντων.

Μέσα στα χρόνια που πέρασαν κατάφερε να εξυπηρετήσει πάνω από 5 εκατ. επιβάτες και να διεκδικήσει μεγάλα ποσά αποζημίωσης. Η εταιρεία έκλεισε τον Αύγουστο του 2016 ένα γύρο $12 εκατομμυρίων, με επικεφαλής τους Khosla Ventures, Evan Williams, Naval Ravikant, Jimmy Maymann, U-Start και Galvanize Ventures. Με έδρα στη Νέα Υόρκη, NY, η AirHelp έχει παρουσία σε 30 χώρες, εξυπηρετεί σε 15 γλώσσες και έχει ανθρώπινο δυναμικό πάνω από 500 υπαλλήλους παγκοσμίως.

Μέσω της εφαρμογής της AirHelp, οι επιβάτες σε πτήσεις ανά τον κόσμο εξασφαλίζουν αποζημίωση για καθυστέρηση, ακύρωση ή υπερκράτηση. Η AirHelp μεσολαβεί στις αεροπορικές εταιρείες για λογαριασμό εκατομμυρίων επιβατών, που δεν γνώριζαν από πριν τα δικαιώματα τους σύμφωνα με το κοινοτικό ή διεθνές δίκαιο. Λόγω έλλειψης χρόνου, εμπιστοσύνης είτε άγνοιας της διαδικασία, ελάχιστοι επιβάτες έμπαιναν σε διαδικασίας διεκδίκησης των δικαιωμάτων τους. Το σημαντικό είναι ότι τα δικαιώματα των επιβατών ισχύουν το ίδιο για όλους και δεν υπάρχει περιθώριο διαφορετικής ερμηνείας από τον κάθε αερομεταφορέα.

Όπως τονίζει η κα Χρύσα Πομόνη, υπεύθυνη επικοινωνίας AirHelp για την Ελλάδα: «Ο ρόλος μας είναι να υπενθυμίζουμε στις αεροπορικές εταιρείες τις οικονομικές υποχρεώσεις τους απέναντι τους πελάτες τους. Προσφέρουμε νομική υποστήριξη, όπου χρειάζεται, σε συνεργασία με τους εκάστοτε εθνικούς φορείς και μέσω του διαδικτύου- βοηθώντας τις αεροπορικές εταιρείες να διαθέτουν προσβάσιμες και κατάλληλες πληροφορίες προς τους επιβάτες, ώστε να γνωρίζουν τα δικαιώματα τους. Στόχος μας είναι να κάνουμε την διαδικασία αποζημίωσης όσο το δυνατόν εύκολη και απλή για όλους. Μέσω ανάλυσης δεδομένων και τεχνολογία αιχμής, σε συνδυασμό της παρουσίασης του ιστοτόπου και την εφαρμογή του κινητού που είναι φιλικές προς τον χρήστη, αυτό γίνεται εφικτό».