Στην παρουσίαση του νέου της μοντέλου Falcon 6X, προχώρησε η Dassault Aviation, που αντικαθιστά το Falcon 5X, το οποίο ακυρώθηκε στην πράξη εξαιτίας μεγάλων καθυστερήσεων της εξέλιξης του κινητήρα του Snecma Silvercrest. 

Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Eric Trappier, το πρόβλημα είχε πάρει τέτοια διάσταση που το σχέδιο «Β» απλής αντικατάστασης του κινητήρα στο Falcon 5X προσπεράστηκε, ώστε να μην υπάρχει άμεση σύνδεση με το κακό παρελθόν, έναντι της υιοθέτησης ενός «νέου» αεροσκάφους.

Το Falcon 6X υιοθετεί τον Pratt & Whitney Canada PW812D («D»=Dassault) engines. Ο κινητήρας, στην κατηγορία των 13.000-14.000 λιβρών που έχει επιλεγεί επίσης για τα (ανταγωνιστικά) Gulstream G500 (PurePower PW814GA) και G600 (PW815GA).