Tαλαιπωρία υπέστησαν επιβάτες αεροσκάφους που εκτελούσε πτήση Στρασβούργου- Αθήνας, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες, καθυστέρησε μετά από βλάβη που σημειώθηκε στο αεροσκάφος.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την kathimerini.gr λόγω της βλάβης προκλήθηκε πολύωρη καθυστέρηση, καθώς ενώ η πτήση επρόκειτο να αναχωρήσει στις 13:40 τελικά έφτασε στις 23:08 στην Αθήνα. Ωστόσο, το πραγματικό πρόβλημα δεν ήταν μόνο το γεγονός ότι οι επιβάτες έφτασαν με έξι ώρες καθυστέρηση στον προορισμό τους, αλλά ότι μαζί τους δεν έφτασαν και οι αποσκευές τους. Ακόμη, πρόβλημα δημιουργήθηκε με τους επιβάτες οι οποίοι λόγω της καθυστέρησης που σημειώθηκε, έχασαν την πτήση με ανταπόκριση.
Μεταξύ των επιβατών η εκπρόσωπος Τύπου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Κύπρο Αλεξάνδρα Ατταλίδου και ο Σταύρος Μαλάς, προχώρησαν με αναρτήσεις τους σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταγγέλλοντας τον τρόπο χειρισμού της κατάστασης από την εταιρία.
Δείτε τα tweet των επιβατών:
Τριτοκοσμικη διαχείριση από πλευράς @aegeanairlines μετά από βλάβη αεροσκάφους από Στρασβούργο. Κανένας συντονισμός και καμιά προετοιμασία εξυπηρέτησης των επιβατών. Πλήρης αποτυχία και μεγάλη ταλαιπωρεία.
— Stavros Malas (@StavrosMalasCY) May 31, 2018
6 hours of delay on flight from Strasbourg to Athens and @aegeanairlines is totally unprepared to handle passengers who lost their connection. They forwarded baggage to tomorrow’s flights thinking that we need nothing. It’s a mess, and customer handling sucks! #airplanedelays pic.twitter.com/WEljJiyrjA
— Alexandra ATTALIDES (@AAttalides) May 31, 2018
Πάντως η εταιρία δεν έχει προχωρήσει σε δημόσια ανακοίνωση σχετικά με το θέμα.