Στους 15 δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς των Βρετανών που φέτος παρουσιάζουν μείωση στο κόστος προϊόντων που συνηθίζουν να αγοράζουν οι οικογένειες ταξιδιωτών, εντάσσεται η Ελλάδα, σύμφωνα με το 10 Post Office Travel Money Family Holiday Report.

Συγκεκριμένα, οι τιμές 13 ενδεικτικών προϊόντων (περιλαμβάνει οικογενειακό γεύμα, ποτά, αντηλιακό, εντομοαπωθητικό και αντικείμενα παραλίας) στην Κέρκυρα εμφανίζονται μειωμένες κατά 24,2% σε σύγκριση με τον Ιούλιο του 2017, εμφανίζοντας τη μεγαλύτερη μείωση τιμών στην Ευρωζώνη.

Η Κέρκυρα αναδεικνύεται φέτος ως ο πέμπτος φθηνότερος προορισμός στην Ευρώπη σε επίπεδο αγοράς προϊόντων με το μέσο κόστος τους να μην ξεπερνά τις 132 λίρες. Την ώρα που οι τιμές φέτος εμφανίζονται μειωμένες στην Τουρκία, Βουλγαρία, Κύπρο, Ελλάδα, Βαλεαρίδες, Γαλλία και Ιταλία, και η μικρή άνοδος της στερλίνας σε σχέση με το ευρώ και άλλα ευρωπαϊκά νομίσματα, οι Βρετανοί διαθέτουν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη.Η Τουρκία (Μαρμαρίδα) παρουσιάζεται ως ο φθηνότερος προορισμός των Βρετανών όσον αφορά την αγορά προϊόντων, εξαιτίας της μείωσης της ισοτιμίας της τουρκικής λίρας.

Οι τιμές είναι φέτος μειωμένες κατά 36% σε σχέση με πέρυσι, με κόστος που διαμορφώνεται κατά μέσο όρο στις 79,81 λίρες.Παρότι η Sunny Beach (83,9 λίρες) έχει χάσει το value της σε σχέση με πέρυσι, οι τιμές είναι μειωμένες κατά 6,4% και η Μαύρη Θάλασσα προσφέρει με διαφορά τα φθηνότερα οικογενειακά γεύματα έναντι 33,69 λιρών για 2 ενήλικες και 2 παιδιά.Η Πάφος είναι επίσης φθηνότερη φέτος (132,94 λίρες), κατά 10,4% και βρίσκεται στην 6η θέση της κατάταξης φθηνότερων ευρωπαϊκών προορισμών.

Ακόμη, με βάση το tornosnews.gr, σημειώνεται πως το κόστος για το καλάθι αγορών των Βρετανικών οικογενειών φέτος εμφανίζεται μειωμένο στους περισσότερους προορισμούς, 7 στις 10 οικογένειες Βρετανών ξοδεύουν 26% περισσότερα από όσα προγραμμάτιζαν στις διακοπές στο εξωτερικό (170 λίρες σε μέσο προϋπολογισμό διακοπών 670 λιρών), όμως μόνο το 6% εμφανίζεται φέτος διατεθειμένο να αυξήσει τα έξοδα διακοπών.

Τέλος, οι δαπάνες για γεύματα και ποτά παρουσιάζουν αύξηση 14% σε σχέση με πέρυσι, φθάνοντας τις 278 λίρες, ενώ οι βρετανικές οικογένειες δαπανούν επιπλέον 106 λίρες για την αγορά προϊόντων παραλίας για τα παιδιά, για εξοπλισμό κολύμβησης, παγωτά και θαλάσσια σπορ.