Λυπηρό περιστατικό έλαβε χώρα σε πτήση της αεροπορικής εταιρίας Emirates την περασμένη Τετάρτη, όταν το προσωπικό αρνήθηκε να επιβιβάσει τον γιο της Isabelle Kumar, δημοσιογράφου του Euronews που πάσχει από επιληψία και αυτισμό.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τη huffingtonpost.gr, η οικογένεια της δημοσιογράφου ήταν έτοιμη να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο για Γαλλία από Ντουμπάι, όταν ρώτησε αν μπορεί να κάτσει ο Eli σε θέση όπου δίπλα δεν θα υπάρχει άλλος επιβάτης. Αυτό για να αποφευχθεί αναστάτωση σε περίπτωση που έχει κάποια κρίση.
Τότε οι υπεύθυνοι της πτήσης ζήτησαν πιστοποιητικό γιατρού.
Η δημοσιογράφος, αμέσως κάλεσε τον οικογενειακό γιατρό της στην Γαλλία, αλλά εκείνοι αρνήθηκαν να του μιλήσουν, αναφέροντας ότι ήθελαν το πιστοποιητικό εγγράφως.
Thanks @emirates for removing our family from your flight. Our son has epilepsy: we had told you, just come 14 hr from Melbourne, got his doctor on the phone & medical clearance while still on board. He has #autism & severe learning difficulties – v traumatic. pic.twitter.com/1JXw9A4EYM
— Isabelle Kumar (@Isabelle_kumar) July 25, 2018
Ελλείψει του πιστοποιητικού, ζητήθηκε από την οικογένεια να εγκαταλείψει το αεροπλάνο.
«Η έλλειψη ανθρωπιάς που αντικρίσαμε ήταν πραγματικά σοκαριστική», αναφέρει η Kumar. «Το προσωπικό βρέθηκε απέναντι σε ένα παιδί με ειδικές ανάγκες και απειλούσε πως θα καλέσει την αστυνομία αν δεν φύγουμε, παρά το γεγονός ότι οι αποσκευές μας ήταν ακόμα πάνω στο αεροπλάνο» συνεχίζει οργισμένη. «Είχαν κάθε ευκαιρία να μην είναι τόσο αδιάλλακτοι».
«Ο Eli ήταν τσακισμένος ψυχολογικά και οι δίδυμες κόρες μου έκλαιγαν» εξομολογείται στο Euronews δημοσιογράφος.
Μετά από ώρες αναστάτωσης βρήκαν μια ενδιάμεση λύση, να ταξιδέψουν την επόμενη μέρα (Πέμπτη) για την Γενεύη. Εκπρόσωπος της αεροπορικής εταιρίας εξέφρασε την λύπη του για οποιαδήποτε δυσφορία και ταλαιπωρία που προκλήθηκε στην κα Kumar και στην οικογένειά της.
«Λυπούμαστε ειλικρινά για όποια δυσφορία και ταλαιπωρία προκλήθηκε στην κυρία Kumar και την οικογένειά της. Η εκτίμηση τέτοιων περιστατικών αποτελεί πρόκληση για το επιχειρησιακό μας προσωπικό, το οποίο προσπάθησε να ενεργήσει προς το συμφέρον των επιβατών και της ασφάλειας τους, σύμφωνα πάντα με συμβουλές από την ιατρική μας ομάδα. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών παραμένει σε διαρκή επαφή με την οικογένεια, έχοντας προσφέρει δωρεάν διαμονή σε ξενοδοχείο κατά τη μεταφορά τους και προχωρώντας σε εκ νέου κράτηση για πτήση που αναχωρησε στις 26 Ιουλίου», δήλωσε η Emirates.
Τέλος, η Kumer ανάρτησε στο Twitter ότι θα το ξανασκεφτεί πολύ σοβαρά την επόμενη φορά που θα κλείσει ξανά εισιτήρια στην συγκεκριμένη εταιρεία