Ταλαιπωρημένοι επιβάτες κάνουν λόγο για απάνθρωπη αντιμετώπιση από την British Airways κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού 77 ωρών, από το Ορλάντο στο Λονδίνο.

Η αεροπορική πτήση 2036 της British Airways έπρεπε να απογειωθεί από το Ορλάντο στις 7.25 μ.μ. τοπική ώρα την Πέμπτη -και έπρεπε να προσγειωθεί στο Λονδίνο έπειτα από 8 ώρες- αλλά οι επιβάτες δεν κατάφεραν να φτάσουν στο Ηνωμένο Βασίλειο μέχρι την Κυριακή.

Αρχικά, αναγκάστηκαν πρώτα να αποβιβαστούν από το πρώτο αεροπλάνο που είχαν μπει λόγω τεχνικού προβλήματος, το αεροσκάφος που τελικά απογειώθηκε από το Ορλάντο, προσγειώθηκε στη Νέα Υόρκη και όχι στο Λονδίνο, λόγω τεχνικού προβλήματος. Έπειτα, περίμεναν επί 6 ώρες να έρθει να τους παραλάβει ένα άλλο αεροπλάνο το Σάββατο, με αποτέλεσμα να φτάσουν στο Λονδίνο την Κυριακή.

Εικόνες παιδιών που κοιμούνται στο πάτωμα του αεροδρομίου κυκλοφόρησαν στα social media, ενώ άλλοι επιβάτες παραπονέθηκαν ότι η αεροπορική εταιρεία δεν τους παρείχε ούτε φαγητό, ούτε διαμονή, σύμφωνα με το huffingtonpost.gr

«Η εξυπηρέτηση πελατών της BA είναι αηδιαστική, απολύτως αποτρόπαια», δήλωσε η επιβάτιδα Sarah Wilson στο BBC.

Η ΒΑ εξέδωσε ανακοίνωση, όπου ανέφερε ότι: «Εκτιμούμε ότι αυτή ήταν μια κουραστική και απογοητευτική εμπειρία για τους πελάτες μας και ζητάμε συγγνώμη για τη μεγάλη καθυστέρηση στην πτήση τους».

Το περιστατικό συνέπεσε με το μαραθώνιο της Νέας Υόρκης που σημαίνει ότι τα ξενοδοχεία είχαν πληρότητα σχεδόν 100%.

Παρά τους ισχυρισμούς των πελατών ότι τους άφησε να κοιμηθούν στο πάτωμα του αεροδρομίου και δεν τους έδωσαν φαγητό ή ποτό, ένας εκπρόσωπος της ΒΑ δήλωσε: «Οι επιβάτες μας επιβιβάστηκαν σε άλλες πτήσεις όπου ήταν δυνατόν, και ενώ υπήρχαν περιορισμένοι ξενοδοχειακοί χώροι, η ομάδα μας παρείχε κρεβάτια, φαγητό και ποτά για να εξασφαλίσουν ότι ήταν άνετα κατά τη διάρκεια της παραμονής τους».

Αρκετοί επιβάτες δημοσιοποίησαν την εμπειρία τους στο Twitter.