Πρόβλημα με απογείωση αεροπλάνου της εταιρείας Sriwijaya Air στην Ινδονησία, λόγω της έντονης διαμαρτυρίας των επιβατών για δυσοσμία.
Η δυσοσμία προερχόταν από τους 2 τόνους του φρούτου durian που βρισκόταν στις αποσκευές και δημιούργησε πολύ άσχημο περιβάλλον στην καμπίνα.
Οι επιβάτες που βρίσκονταν στην πτήση από το Μπενγκουλού στην Τζακάρτα ζήτησαν από την αεροπορική εταιρεία να βγάλει το φρούτο από την πτήση και μάλιστα ορισμένοι έφτασαν σε σημείο να παίζουν ξύλο με μέλη του πληρώματος
Η αεροπορική εταιρεία τελικά ξεφόρτωσε τους σάκους και η πτήση έγινε με μια ώρα καθυστέρηση.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η αεροπορική εταιρεία ανέφερε ότι οι κανονισμοί της είναι συμβατοί με τη μεταφορά του δυσώδους φρούτου σε εμπορική πτήση. «Δεν είναι παράνομο να μεταφέρουμε durian σε πτήση, εφόσον είναι σωστά συσκευασμένο σύμφωνα με τους κανονισμούς πτήσεων. Πολλές αεροπορικές το κάνουν», δήλωσε εκπρόσωπος της οργάνωσης στην Jakarta Post.
Αν και το πλήρωμα διαβεβαίωσε ότι η μυρωδιά θα εξαφανιζόταν με την απογείωση του αεροπλάνου, κάτι τέτοιο δεν συνέβη, με αποτέλεσμα να υπάρξουν αντιδράσεις.
Τελικά, η αεροπορική εταιρεία υποχώρησε και ζήτησε από τους επιβάτες να αποβιβαστούν για να ξεφορτώσουν το φρούτο.