Πριν καλά – καλά αρχίσει ο διαγωνισμός για την πώληση του 30% των μετοχών του ΔΑΑ, ήδη έχουν κάνει την εμφάνισή τους τουλάχιστον τρεις ενδιαφερόμενοι αγοραστές, πράγμα που ήταν φυσικό, καθώς ο ΔΑΑ είναι ένα από τα αεροδρόμια με την μεγαλύτερη επιβατική κίνηση και με ισχυρή κερδοφορία, η οποία για το 2018 εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 300 εκατομμύρια ευρώ.

Φυσικά, μέσα στην διαδικασία εκτιμάται ότι θα είναι και οι υφιστάμενοι κάτοχοι του καναδικού συνταξιοδοτικού fund PSP. Από εκεί και πέρα, λέγεται πως άλλος ένα διεκδικητής θα είναι η γαλλική εταιρεία Vinci, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για πολλά αεροδρόμια παγκοσμίως.

Ένας άλλος… μνηστήρας είναι η Fraport, η οποία διαχειρίζεται τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια. Ωστόσο είναι αβέβαιο εάν τελικά θα προσέλθει στο διαγωνισμό λόγω της ισχυρής επιρροής που έχει διαμορφώσει στην εγχώρια αεροπορική αγορά.

Αντιθέτως, παρών στον επικείμενο διαγωνισμό έχει δηλώσει ο όμιλος Κοπελούζου, ο οποίος ελέγχει το 5% του αεροδρομίου και συμμετέχει με ποσοστό 16,6% στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια.