Σύμφωνα με την εφημερίδα Independent, ένας επιβάτης στην Κίνα αποφάσισε εκφράσει την απογοήτευση του για την καθυστέρηση της πτήσης του, απαιτώντας από ένα εργαζόμενο του αεροδρομίου να ζητήσει γονατιστός συγγνώμη για την καθυστέρηση.
Η πτήση που είχε καθυστέρηση για τέσσερις ώρες αφορούσε το δρομολόγιο από το Τσεντσόου, της επαρχίας Χενάν, στο Σενζέν, στην Νότια Κίνα.
Ο πελάτης βρισκόταν σε έξαλλη κατάσταση και φώναζε στον υπάλληλο του αεροδρομίου, «Ζήτησε συγγνώμη. Πρέπει να γονατίσεις και να μας ζητήσεις συγγνώμη. Εκπροσωπείς την εταιρεία σου. Με το να γονατίσεις θα δείξεις την ειλικρίνεια σου».
Ο υπάλληλος της αεροπορικής εταιρείας απάντησε στον εκνευρισμένο επιβάτη, πως εκτελεί τις αρμοδιότητες που του έχουν ανατεθεί από την εταιρεία και πως δεν υπάρχει λόγος να τον ταπεινώνει με αυτόν τον τρόπο.
Η πτήση για τον προορισμό της στις 2:30 το πρωί της επόμενης μέρας.
Πηγή: Independent