Η αεροπορική εταιρεία Lufthansa δημιουγεί με τη συνδρομή του cloud της Google μια νέα πλατφόρμα, με στόχο την εξυπηρέτηση των επιβατών και τον περιορισμό της ταλαιπωρίας λόγω καθυστερήσεων ή ακυρώσεων πτήσεων.

Μέσω του Google Cloud η αεροπορική εταιρεία θα επιχειρήσει να συγκεντρώσει όλα τα δεδομένα, που αφορούν για παράδειγμα την αντικατάσταση αεροσκαφών ή το πρόγραμμα του πληρώματος, σε μια ενιαία πλατφόρμα.

Σύμφωνα με το CNBC η εταιρεία θα εκπαιδεύσει το προσωπικό της προκειμένου να χρησιμοποιεί την συγκεκριμένη πλατφόρμα και να παρουσιάζει προτάσεις για την επανέναρξη του σχεδίου πτήσης.

Περισσότεροι από 145 εκατ. επιβάτες πέταξαν με τη Lufthansa πέρυσι, αριθμός-ρεκόρ για την εταιρεία.