Γράφει η Ηλέκτρα Αλευρίτη

Μετά το ιστορικό comeback της Ethiopian Airlines που ένωσε μετά από 18 χρόνια ξανά την Αθήνα με την Αντίς-Αμπέμπα, και άλλες αεροπορικές εταιρείες δίνουν «ψήφο εμπιστοσύνης» στο Αεροδρόμιο Αθηνών και στην Ελλάδα, γενικότερα.

Καταρχάς, να ξεκινήσουμε πρώτα με τα δυσάρεστα και με αυτές τις εταιρείες που ακουγόταν ότι θα έρθουν και τελικά δεν ήρθαν. Η Vistara, η αεροπορική εταιρεία της Ινδίας, ενώ είχε βλέψεις για την Αθήνα, τελικά επέλεξε -προς το παρόν- το Λονδίνο για «άνοιγμα» στην Ευρώπη. Η Air Italy, επίσης, που είχε εκδηλώσει έντονο ενδιαφέρον για την Αθήνα, τελικά χρεωκόπησε.

Στον αντίποδα, η Kuwait Airways ξεκινά πτήσεις στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών από την πόλη του Κουβέιτ το καλοκαίρι 2020, ενώ και η Arkia Airlines, αεροπορική εταιρεία του Ισραήλ, ξεκίνησε πτήσεις από και προς το Τελ Αβίβ στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», δεδομένης της ιδιαίτερης δημοφιλίας του Ισραήλ το τελευταίο διάστημα στην τουριστική αγορά. Επίσης, μην ξεχνάμε και την Juneyao Airlines, που, παρά τις -προσωρινές ευχόμαστε- δυσκολίες που αντιμετωπίζει η κινέζικη αλλά και παγκόσμια αεροπορική αγορά λόγω κορονοϊού, ξεκινά τις πτήσεις στην Αθήνα από τη Σαγκάη από τις 23 Ιουνίου 2020.

Τέλος, Volotea και Cyprus Airways, ανακοίνωσαν πρόσφατα νέες συνδέσεις από την Αθήνα. H Cyprus πριν λίγο καιρό και συγκεκριμένα τέλη Δεκεμβρίου ξεκίνησε το δρομολόγιο Αθήνα-Πάφος, δίνοντας έτσι ακόμα μια επιλογή για τους Αθηναίους προς την όμορφη Κύπρο, ενώ η Volotea θα πετάει αυτό το καλοκαίρι προς Μασσαλία, Λιόν, Σπλιτ και Κάλιαρι από το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.