Αποζημίωση από την Ryanair ζήτησε επιβάτης που πλήρωσε το εισιτήριο του για θέση κοντά σε παράθυρο με επιπλέον χρέωση ενώ βρέθηκε σε θέση χωρίς παράθυρο όταν μπήκε στο αεροπλάνο.

Συγκεκριμένα, ο επιβάτης πλήρωσε επιπλέον χρήματα για μια θέση στο αεροπλάνο που πραγματοποιούσε, στις 20 Φεβρουαρίου, την πτήση Βερολίνο – Δουβλίνο, αλλά προς έκπληξη του βρέθηκε σε θέση που δεν υπήρχε παράθυρο.

https://twitter.com/GerylightR/status/1230383227229163520?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1230383227229163520&ref_url=https%3A%2F%2Fsputniknews.gr%2Feuropi%2F202002236443245-epivatis-ptisi-aeroplano-thesi-parathyro%2F

Ο ίδιος, όταν έφτασε στον προορισμό του, ζήτησε αποζημίωση από την αεροπορική εταιρεία και δήλωσε:

«Είναι πολύ ενοχλητικό γιατί η ουσία επιπλέον [χρημάτων] είναι να επιτύχουμε αυτές τις μικρές βελτιώσεις».

Πάντως, σύμφωνα με εκπρόσωπο της αεροπορικής εταιρείας, η χρέωση αφορά σε επιπλέον χώρο στα πόδια και φτάνει περίπου τα 24 ευρώ και όχι για μια θέση κοντά σε παράθυρο. 

Μάλιστα, εκείνος συμπλήρωσε:

«Υπάρχουν τρία καθίσματα σε όλες τις νέες γενιές Boeing 737-800 χωρίς παράθυρα. Οι πελάτες που επιλέγουν να αγοράσουν αυτές τις θέσεις ενημερώνονται για αυτό το γεγονός κατά τη διαδικασία κράτησης στον ιστότοπο».