Το επιβατικό κοινό της αεροπορικής εταιρίας Transavia συνεχίζει να «απολαμβάνει» τη Θεσσαλονίκη, μέσω της νέας καταχώρισης του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο inflight περιοδικό της.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, ανανεώνοντας την καμπάνια προώθησης του προορισμού που ξεκίνησε τον περασμένο Νοέμβριο, παρουσιάζει την πόλη στους επιβάτες των προγραμματισμένων πτήσεων της αεροπορικής εταιρίας αλλά και των 88 πτήσεων τύπου τσάρτερ.

Στην ολοσέλιδη διαφημιστική καταχώριση της Θεσσαλονίκης στο «Enjoy» προβάλλονται τα στοιχεία που συνθέτουν την ταυτότητα της Θεσσαλονίκης όπως η γαστρονομία, τα μνημεία UNESCO και η «Πόλη των Νέων».