Υπαρκτός είναι ο κίνδυνος για ασφαλιστικές απάτες στον κλάδο του Τουρισμού, που μπορεί να προκύψουν από ψευδή αιτήματα αποζημίωσης λόγω της έξαρσης του κοροναϊού.
Τι πρέπει να προσέχουν επιχειρήσεις του κλάδου, σύμφωνα με τους ειδικούς στον τομέα των ασφαλίσεων Horwich Farrelly.
Παρά τον κίνδυνο που αποτελεί ο κοροναϊός και τις ζωές που έχουν χαθεί εξαιτίας του, αρκετές είναι οι δικηγορικές εταιρίες που τον χρησιμοποιούν ως όχημα, ώστε οι πελάτες τους να πάρουν αποζημίωση επικαλούμενοι ότι κόλλησαν τον θανατηφόρο ιό.
Ωστόσο, ακόμα και αν ο αιτών αποδείξει ότι κόλλησε τον ιό κατά τη διαμονή του στο ξενοδοχείο ή στο ταξίδι, πρέπει να αποδειχθεί, ότι η εταιρεία έκανε κάτι λάθος και λόγω της αμέλειάς της ο πελάτης προσεβλήθη από τον ιό.
Σημειώνεται ότι στην Βρετανία, τα τελευταία χρόνια, υπάρχει πολύ σημαντικό θέμα με τις ψευδείς αξιώσεις (fake claims).
Ο David Scott, συνεργάτης της Horwich Farrelly αναφέρει:
«Πρέπει λοιπόν να αναρωτηθούμε αν το ξενοδοχείο ήξερε ή θα έπρεπε να ξέρει ότι υπήρχαν επισκέπτες που είχαν τον ιό και, αλλά δεν έκανε τίποτα, ώστε να μη μεταδοθεί στους υπόλοιπους. Το ίδιο ισχύει με τις εταιρίες κρουαζιέρων και τις αεροπορικές».
Και συμπλήρωσε: «Το να αποδείξει κανείς ότι η εταιρία δεν ήταν προσεκτική είναι αρκετά δύσκολο, αλλά ακόμα και αν ο αιτούμενος το αποδείξει, πρέπει επίσης να καταστήσει σαφές ότι αυτή η αμέλεια ήταν ο λόγος της μετάδοσης του ιού, γεγονός το οποίο είναι δύσκολο να αποδειχθεί νομικά».