Η εταιρεία σχεδίασης Cabinet Alberto Pinto μετέτρεψε ένα αεροσκάφος Boeing Business Jet 747-8i σε ένα απίστευτο σπίτι πολυτέλειας.
Χρειάστηκαν τέσσερα χρόνια εξαντλητικής εργασίας για το σχεδιασμό και την κατασκευή του υπερσύγχρονου αυτού χώρου ενώ κανονικά, αυτό το μέγεθος αεροπλάνου προορίζεται συνήθως για εθνικές κυβερνήσεις, εμπορικές αεροπορικές εταιρείες ή μεταφορείς φορτίου.
Τo Boeing Business Jet 747-8i, με ένα τόσο μεγάλο εσωτερικό που μοιάζει με ένα πολυτελές ξενοδοχείο. Το απίστευτο αεροσκάφος, ανήκει σε έναν ανώνυμο επιχειρηματία της Μέσης Ανατολής.
Το κόστος του πολυτελούς τζετ δεν έχει αναφερθεί πουθενά, αλλά η αξία του εκτιμάται να είναι εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ. Λιγότερο από 10 ιδιωτικά αεροσκάφη στο μέγεθος ενός Boeing 747 πιστεύεται ότι πετούν επί του παρόντος λόγω των αστρονομικών ποσών που συνοδεύουν τη λειτουργία του.
Το τεράστιο αεροσκάφος θα μπορούσε να μεταφέρει 400 επιβάτες εάν χρησιμοποιούνταν για τη μεταφορά επιβατών. Περιλαμβάνει ένα τεράστιο μεγάλο υπνοδωμάτιο και ιδιωτικό μπάνιο, ενώ για να υπάρχει ησυχία, η κύρια σουίτα βρίσκεται στο πιο απομακρυσμένο σημείο από τους κινητήρες Rolls-Royce.
Aκόμα όλες οι υπόλοιπες σουίτες διαθέτουν καμπίνα ντους και ντουλάπα για να κρεμάει κανείς τα ρούχα του.
Το τζετ περιλαμβάνει ένα κομψό σαλόνι με τρεις καναπέδες και ένα τραπεζάκι, ενώ επιπλέον, οι επιβάτες μπορούν να χαλαρώσουν στην τραπεζαρία ή στην καμπίνα.
Το 747 μπορεί να φιλοξενήσει άνετα 30 άτομα, με επιπλέον 20 άτομα, χάρη στο ευρύχωρο εσωτερικό του. Το εντυπωσιακό ντεπόζιτο καυσίμων έχει εμβέλεια 7.700 ναυτικά μίλια, που σημαίνει ότι μπορεί κανείς να πετάξει σχεδόν σε όλες τις μεγάλες πόλεις του κόσμου χωρίς διακοπή.
Η απίστευτη μεταμόρφωση του τζετ, πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία σχεδίασης Cabinet Alberto Pinto που μετέτρεψε τα 4.000 τετραγωνικά πόδια σε ένα απίστευτο σπίτι πολυτέλειας.
Χρειάστηκαν τέσσερα χρόνια εξαντλητικής εργασίας για το σχεδιασμό και την κατασκευή του υπερσύγχρονου αυτού χώρου. Κανονικά, αυτό το μέγεθος αεροπλάνου προορίζεται συνήθως για εθνικές κυβερνήσεις, εμπορικές αεροπορικές εταιρείες ή μεταφορείς φορτίου.
Ο σχεδιαστής Yves Pickardt δήλωσε στο περιοδικό Altitudes Magazine: «Ο ιδιοκτήτης μας έδωσε λευκή κάρτα. Δεν έψαχνε κάτι υπερβολικά πολυτελές, με χρυσό και διαμάντια. Αντίθετα, ζήτησε κάποια απλότητα, η οποία τελικά είναι η πραγματική πολυτέλεια».
Το εξωτερικό του δεν σε προϊδεάζει, καθώς μοιάζει με ένα τυπικό αεροσκάφος. Έτσι, οι επιβάτες που πρόκειται να επιβιβαστούν, δεν μπορούν να φανταστούν τον εκπληκτικό χώρο που πρόκειται να συναντήσουν μόλις εισέλθουν σε αυτό.
Το εσωτερικό του τζετ έχει σχεδιαστεί με ένα σύγχρονο ναυτικό θέμα για να συνδεθεί με τον άλλο αγαπημένο τρόπο μεταφοράς του ιδιοκτήτη του, που είναι προφανώς ένα πολυτελές σούπερ γιοτ. Το γραφείο Alberto Pinto ανέλαβε να κάνει τον επιχειρηματία, να νιώσει σαν στο σπίτι του, ενώ είναι μακριά από αυτό.
Οι επιβάτες μπορούν να ελέγχουν το φωτισμό, τις οθόνες της τηλεόρασης και να έχουν τις δικές τους προσωπικές λάμπες ανάγνωσης εάν βαρεθούν να παρακολουθούν blockbusters.
Οι ειδικοί λένε ότι το ιδιωτικό τζετ θα μπορούσε να γίνει πιο δημοφιλές μέσο μεταφοράς, καθώς η πανδημία του κορωνοϊού αποτρέπει τους εξαιρετικά πλούσιους να πετούν με αεροπορικές εταιρείες.
Ο Στιβ Βαρσάνο, Διευθύνων Σύμβουλος της The Jet Business, δήλωσε στην Telegraph: «Καθώς ανοίγουν τα πράγματα, όποιος έχει την οικονομική δυνατότητα να πετάξει με ιδιωτικό τζετ, θα το κάνει, επειδή είναι πολύ πιο ασφαλές. Η ιδέα της κοινωνικής απόστασης στις πτήσεις είναι το πιο ηλίθιο πράγμα στον κόσμο. Ακόμα κι αν δεν υπάρχει κανείς δίπλα σου, όταν ξαπλώνεις το κάθισμά σου, θα είναι το άτομο πίσω από το κεφάλι σου που θα αναπνέει πάνω σου. Και μετά υπάρχει ο ανακυκλωμένος αέρας που γυρνά σε όλο το αεροπλάνο. Και στα αεροδρόμια η κατάσταση είναι εξίσου άσχημη».