Τα στατιστικά στοιχεία του Σεπτεμβρίου έβγαλε στη δημοσιότητα η Ryanair και δείχνουν ότι το 98% των πτήσεων έφτασαν στην ώρα τους.

Η Ryanair κυκλοφόρησε επίσης τις βαθμολογίες εμπειρίας πελάτη «Rate My Flight», οι οποίες δείχνουν ότι: Το 91% των σχεδόν 57.000 ερωτηθέντων βαθμολόγησαν την πτήση τους «Εξαιρετική / Πολύ καλή / Καλή». Επίσης, υψηλή βαθμολογία συγκέντρωσε η Ryanair για

  • τη φιλικότητα του πληρώματος (94%).
  • Υπηρεσία επί του σκάφους (92%).
  • Επιβίβαση (89%).
  • Ποικιλία φαγητών και ποτών (85%).
Rate My Flight Excell/V Good/Good
Customer Experience 91%
Crew Friendliness 94%
Onboard Service 92%
Food & Drink Range 85%
Boarding 89%

 

«Η Ryanair μετέφερε 5,1 εκατομμύρια πελάτες το Σεπτέμβριο, με πάνω από το 98% των πτήσεων μας να φτάνουν στην ώρα τους», δήλωσε ο Dara Brady της Ryanair.

«Χαιρετίζουμε αυτά τα σχόλια, τα οποία μας ενθαρρύνουν να βελτιώνουμε συνεχώς την εξυπηρέτηση πελατών μας. Στην πραγματικότητα, αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό κατά τη διάρκεια αυτών των εποχών του Covid, όταν αξιολογούμε τακτικά την αποτελεσματικότητα των νέων μέτρων υγείας και ασφάλειας και καθώς συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε με τους ανθρώπους μας για να διασφαλίσουμε την τήρηση των οδηγιών μας».