Το Αεροδρόμιο Αθηνών επιχειρεί να λάβει κρατική ενίσχυση λόγω της κατάρρευσης της ταξιδιωτικής κίνησης από τότε που ξεκίνησε η πανδημία του COVID-19.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να γίνει κάτι αντίστοιχο με την Fraport Greece. Στα μέσα Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε ένας αμοιβαίος επωφελής συμβιβασμός με την Fraport Greece σχετικά με τη συμβατική υποχρέωση που έχει το Δημόσιο έναντι της παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων για τις ζημιές. Αντίστοιχη ρήτρα έχει και η σύμβαση παραχώρησης του «Ελευθέριος Βενιζέλος». Η αναθεώρηση της σύμβασης παραχώρησης των 14 αεροδρομίων θα έρθει σε ψήφιση στη Βουλή, κι έτσι θα γίνει και το Αεροδρόμιο Αθηνών. Ο συμβιβασμός με την Fraport προβλέπει αναστολή καταβολής του ετήσιου ανταλλάγματος των 22, 9 εκατ. ευρώ για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Αντίστοιχη μείωση του ετήσιου ανταλλάγματος που καταβάλλει ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών στο Δημόσιο για την παραχώρηση του όχι μόνο μπορεί να στηρίξει ισχυρά την εταιρεία, αλλά μπορεί να επαυξήσει την αξία της ενόψει και του διαγωνισμού πώλησης ποσοστού 30% που ελέγχει το ΤΑΙΠΕΔ.

Επίσης, από τη στιγμή που το Δημόσιο σήμερα διατηρεί το 55% του μετοχικού κεφαλαίου και ακόμα και μετά την ιδιωτικοποίηση θα διακρατεί το 25%, όποια οικονομική στήριξη κι αν συμφωνηθεί, σημαίνει ότι θα έχει μικρότερη βαρύτητα για το Δημόσιο από την αντίστοιχη της Fraport.