Μόνον οι εκπαιδευμένοι σκύλοι θα θεωρούνται στο εξής από τις αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες «ζώα βοηθείας», αφού οι ρυθμιστικές αρχές απέρριψαν το αίτημα να επεκταθεί το δικαίωμα δωρεάν μεταφοράς και σε άλλα ζώα.

Με βάση τους οριστικούς κανόνες που έθεσε το υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ, οι αεροπορικές εταιρείες θα μπορούν πάντως να επιλέγουν ποια είδη ζώων θα επιτρέπεται να βρίσκονται στην καμπίνα, μαζί με τους ιδιοκτήτες τους.

Μέχρι σήμερα οι εταιρείες ήταν υποχρεωμένες να αναγνωρίζουν (με ελάχιστες εξαιρέσεις) τα ζώα ψυχολογικής υποστήριξης ως «ζώα βοηθείας». Πλέον, μπορούν να τα χαρακτηρίζουν απλώς «κατοικίδια». Ως «ζώα βοηθείας» θεωρούνται στο εξής μόνο τα σκυλιά που είναι εκπαιδευμένα να παρέχουν κάποια υπηρεσία σε άτομα με σωματικές αναπηρίες ή ψυχολογικά προβλήματα. Οι αεροπορικές εταιρείες χρεώνουν έως και 175 δολάρια για να μεταφέρουν ένα κατοικίδιο. Το 2017 μεταφέρθηκαν αεροπορικώς 751.000 «ζώα ψυχολογικής υποστήριξης».

Η Airlines for America ανέφερε ότι ο κανονισμός «θα προστατεύσει τους ταξιδιώτες και τα πληρώματα από τα ανεκπαίδευτα ζώα στην καμπίνα». Εταιρείες όπως οι Southwest Airlines Co, Delta Air Lines, United Airlines και American Airlines τα τελευταία χρόνια δέχονταν μόνο σκύλους και γάτες ως «ζώα ψυχολογικής υποστήριξης», αφού πολλοί ήταν εκείνοι οι οποίοι προσπάθησαν να επιβιβαστούν έχοντας μαζί τους χοίρους, πιθήκους και πουλιά. Η Spirit Airlines Inc ανέφερε ότι έχασε «εκατομμύρια δολάρια από τη μεταφορά κατοικιδίων», επειδή οι πελάτες της τα δήλωναν ψευδώς ως εκπαιδευμένα ζώα βοηθείας. Το 2018 h Delta διαπίστωσε ότι κάποιοι επιβάτες προσπάθησαν να ταξιδέψουν μαζί με γαλοπούλες, σακχαροπέταυρους, φίδια και αράχνες, τα οποία δήλωναν ως «ζώα ψυχολογικής υποστήριξης». Την ίδια χρονιά, η American Airlines ανακοίνωσε ότι δεν θα επιτρέπει στις πτήσεις της διάφορα ζώα, όπως κατσίκες, κουνάβια, σκαντζόχοιρους, αμφίβια και ερπετά.