Η Virgin Atlantic και η Ryanair βαθμολογήθηκαν από το Which? ως οι χειρότερες από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες του Ηνωμένου Βασιλείου για καθυστερήσεις στην επιστροφή χρημάτων επιβατών κατά τη διάρκεια της πανδημίας και αυτό γιατί οι πελάτες τους περίμεναν μήνες για να πάρουν τα χρήματα τους πίσω.

Και οι δύο αεροπορικές εταιρείες έλαβαν βαθμολογία ικανοποίησης πελατών μόλις 13%, όταν οι ερωτηθέντες κλήθηκαν να αξιολογήσουν την υπηρεσία που έλαβαν όταν υπέβαλαν αίτηση για επιστροφή χρημάτων.

Το Which? ρώτησε για τις εμπειρίες από τη λήψη των χρημάτων από τις έξι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες του Ηνωμένου Βασιλείου μετά την ακύρωση των πτήσεων τους. Από αυτούς που ερωτήθηκαν, δεν ήταν ικανοποιημένοι:

  • Το 84% των επιβατών της Virgin Atlantic.
  • Το 79% των επιβατών της Ryanair.

Ωστόσο, το 26% των επιβατών της Ryanair ήταν ικανοποιημένοι με την προσφορά επιστροφής χρημάτων. Γεγονός που υποδηλώνει ότι μερικοί ήταν ευχαριστημένοι με ένα κουπόνι ή περίμεναν λίγο περισσότερο για να πάρουν τα χρήματα τους πίσω. Μόνο το 16% των επιβατών της Virgin Atlantic είπε το ίδιο. Η αεροπορική εταιρεία εξέδωσε αυτόματα κουπόνια αντί επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση ακύρωσης πτήσεων.

Το ένα τρίτο των ερωτηθέντων των οποίων οι πτήσεις ακυρώθηκαν από τις δύο αεροπορικές εταιρείες είπε στο Which? ότι περίμεναν περισσότερο από τρεις μήνες για τις επιστροφές τους. Κανένας από τους επιβάτες της Ryanair που ερωτήθηκε δεν έλαβε την επιστροφή χρημάτων εντός του νόμιμου χρονικού διαστήματος των επτά ημερών μετά την ακύρωση.

Οι καλύτερες αεροπορικές εταιρείες

Η Jet2 έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία ικανοποίησης 76%, στην έρευνα του Which?.

Περίπου το 83% των επιβατών Jet2 έλαβαν την επιστροφή χρημάτων εντός 28 ημερών.
Το 34% είπε πήραν πίσω τα χρήματα τους εντός του νόμιμου χρονικού διαστήματος των επτά ημερών και κανένας επιβάτης της Jet2 δεν ανέφερε ότι περιμένει περισσότερο από τρεις μήνες. Ωστόσο, το Which? επεσήμανε ότι η Jet2 «δεν ενημέρωνε πάντα προληπτικά τους πελάτες για το δικαίωμα τους σε επιστροφή χρημάτων».

Η Tui έλαβε τη δεύτερη υψηλότερη βαθμολογία ικανοποίησης 57%, ακολουθούμενη από την British Airways με 50%.

Η Easyjet έλαβε βαθμολογία 45% καθώς οι πελάτες αντιμετώπισαν μακροχρόνιους χρόνους αναμονής στο τηλέφωνο για να δοκιμάσουν και να μιλήσουν σε κάποιον για επιστροφή χρημάτων. Μόνο στο ένα τρίτο των πελατών επιστράφηκε εντός 28 ημερών και μόνο το 4% πήρε τα χρήματα του πίσω σε επτά ημέρες.