Η Travelport παρουσίασε μια τολμηρή και ξεχωριστή νέα οπτική ταυτότητα, η οποία είναι το πρώτο μέρος από το rebranding της εταιρείας.
«Η Travelport έχει μεταμορφωθεί», δήλωσε ο Greg Webb, Διευθύνων Σύμβουλος. «Είμαστε πλέον πλήρως εστιασμένοι σε αυτό που κάνουμε καλύτερα – τη σύνδεση αγοραστών και πωλητών που μοιράζονται το πάθος μας για την παροχή εξαιρετικών ταξιδιωτικών εμπειριών. Αγκαλιάζουμε επίσης τα δυνατά μας σημεία – την ευελιξία μας, την ανεξαρτησία μας και την ικανότητά μας να λαμβάνουμε τις τολμηρές μακροπρόθεσμες αποφάσεις που απαιτούνται για την απλοποίηση του σύνθετου οικοσυστήματος των ταξιδιών.
Η νέα μας όψη αντικατοπτρίζει όλα αυτά – ποιοι είμαστε, μέσω των επενδύσεών μας στους κατάλληλους ανθρώπους, τα προϊόντα και την τεχνολογία και το όραμά μας για το μέλλον, καθώς ετοιμαζόμαστε για ένα έτος σημαντικών προόδων για την Travelport. Είμαστε υπερήφανοι που το παρουσιάζουμε στον κόσμο σήμερα και ανυπομονούμε να το παρακολουθήσουμε πολύ σύντομα με την κυκλοφορία της πλατφόρμας επόμενης γενιάς, η οποία θα αλλάξει το παιχνίδι στο λιανικό εμπόριο ταξιδιών. “
Η επωνυμία του Travelport επιβλέπεται από τον Greg Webb και τον Chief Marketing Officer, Jen Catto, ο οποίος προσχώρησε στην εταιρεία τον Σεπτέμβριο του 2020.
«Πρόκειται για μια ολιστική επωνυμία», είπε ο Catto. «Ενώ διατηρήσαμε την ουσία αυτού που κάνει την Travelport σπουδαία, βελτιώσαμε το όραμά μας, τι υποστηρίζουμε, πώς ενεργούμε, πώς κοιτάζουμε και πώς εμπορευόμαστε την επιχείρησή μας. Το πιο σημαντικό, είναι μια νέα υπόσχεση που κάνουμε στους πελάτες μας. θα δουλέψουμε πιο σκληρά για εσάς από οποιονδήποτε άλλο για να οικοδομήσουμε ένα καλύτερο, απλούστερο και εξυπνότερο μέλλον για το λιανικό εμπόριο ταξιδιών. “
Η νέα οπτική ταυτότητα του Travelport μπορεί ήδη να προβληθεί στον ιστότοπό της και στα social media, τα οποία περιλαμβάνουν τώρα το Instagram. Η πλήρης επωνυμία όλων των περιουσιακών στοιχείων, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων και των χώρων γραφείων, θα ολοκληρωθεί τους επόμενους μήνες.