Συναντήσαμε τη Βασιλική Χρηστίδη, γενική διευθύντρια του Ομίλου IOGR, μέσα σε ένα από τα νέα Α320 της SKY express, και μας μίλησε για τα επενδυτικά πλάνα της εταιρείας, τις υπηρεσίες της αλλά και τη διεθνή προβολή των δυνατότητων της Ελλάδας.

Συνέντευξη: Ηλέκτρα Αλευρίτη

– Η μάχη για την καθιέρωση της Ελλάδας ως 12μηνου προορισμού είναι δύσκολη, αν και τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πολλές κινήσεις από οργανισμούς, από το Υπουργείου Τουρισμού αλλά και από ιδιωτικές εταιρείες προς αυτή την κατεύθυνση. Ποια είναι τα δικά σας όπλα σε αυτή τη φαρέτρα;
Είναι πράγματι δύσκολος στόχος, αλλά πλέον έχουμε ένα νέο δεδομένο, τη διεθνή τάση του remote work. Λόγω της πανδημίας, ο αριθμός εργαζομένων που πλέον εργάζονται με τηλεργασία έχει αυξηθεί. Αυτό το νέο δεδομένο ευνοεί την υλοποίηση αυτού του στόχου. Γι’ αυτό και δίπλα στις προσπάθειες που αναφέρατε προσθέσαμε και τη δική μας, με την διεθνή καμπάνια «Working from a distance», η οποία αναδεικνύει τις δυνατότητες της Ελλάδας να αποτελέσει όχι μόνο ταξιδιωτικό προορισμό αλλά και τόπο εργασίας.
Πιστεύουμε συνεπώς ότι μπορούμε ως χώρα να αξιοποιήσουμε αυτό το momentum και να επιμηκύνουμε την τουριστική περίοδο. Ως εταιρεία, πέραν της καμπάνιας μας, είμαστε έτοιμοι και σε επιχειρησιακό επίπεδο να συμβάλουμε σε αυτό. Εχουμε ανανεώσει τον στόλο μας με νέα, υπερσύγχρονα αεροπλάνα, έχουμε αυξήσει το πτητικό μας έργο και προσπαθούμε κάθε μέρα να παρέχουμε ποιοτικές και ανταγωνιστικές πτήσεις στους επιβάτες.

– Πρόσφατα, η SKY express παρουσίασε το ένα από τα νέα έξι αεροσκάφη Airbus Α320neo του στόλου της και το «άνοιγμά» της σε διαδρομές εξωτερικού, όπως το Λονδίνο και το Παρίσι. Πείτε μας λίγα λόγια για αυτή την επένδυση, την τεχνολογία των αεροσκαφών, αλλά και το αν σκοπεύετε τα επόμενα χρόνια να επεκταθείτε και σε άλλες αγορές.
Η SKY express διανύει μια περίοδο δυναμικής ανάπτυξης σε όλα τα επίπεδα. Εχουμε βραβευτεί πολλές φορές ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ελληνική αεροπορική εταιρεία, διατηρήσαμε το μεγαλύτερο πτητικό έργο μας μέσα στην πανδημία και έχουμε συνάψει συνεργασίες με πολλές μεγάλες εταιρείες του χώρου. Στόχος μας είναι η ανοδική αυτή πορεία να συνεχιστεί.
Με την απόκτηση των 6 νέων Α320neo και ενός ακόμα καινούργιου ATR72, επεκτείνουμε το πτητικό μας έργο, αθροίζοντας σήμερα συνολικά 44 εθνικούς και διεθνείς προορισμούς. Πετάμε ήδη από Αθήνα για Κύπρο, Βρυξέλλες και Charles de Gaulle στο Παρίσι. Mέσα στον χρόνο θα ξεκινήσουν πτήσεις από διάφορους ελληνικούς προορισμούς προς Λυόν, Νάντη, Αμβούργο και Ντόρτμουντ, ενώ 1η Αυγούστου ξεκινάμε πτήσεις στο Λονδίνο.
Με την παραλαβή του 5ου Airbus A320neo στις 28/05 και του 6ου μέσα στον Ιούνιο, διαθέτουμε πλέον τον πιο «πράσινο» και περιβαλλοντικά φιλικό στόλο (green fleet) σε σύνολο αεροσκαφών. Η αεροδυναμική και oι πρωτοποριακοί κινητήρες, που έχουν επιλεγεί από την εταιρεία, εξασφαλίζουν ακόμα μεγαλύτερη αξιοπιστία, λιγότερο θόρυβο, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, μεγαλύτερη αυτονομία.

– Ο επιβάτης πια γνωρίζει και εμπιστεύεται τη SKY express. Πείτε μας, όμως, και λίγα λόγια για τον Ομιλο IOGR, στον οποίο είστε γενική διευθύντρια.
Η SKY express ανήκει στον Ομιλο επιχειρήσεων IOGR, του επιχειρηματία Γιάννη Γρύλου. Εναν ισχυρό και δυναμικά ανερχόμενο επιχειρηματικό όμιλο με σημαντική παρουσία σε διάφορους τομείς που απασχολεί συνολικά 5.500 εργαζομένους. Το μεγαλύτερο μέρος των εργασιών του Ομίλου καλύπτει ο κλάδος των αερομεταφορών, τόσο στο πτητικό σκέλος με την SKY express, όσο και της επίγειας εξυπηρέτησης με την Skyserv και την Swissport SUD, με παρουσία σε 36 αεροδρόμια της χώρας και πελάτες σε περισσότερες από 250 αεροπορικές εταιρείες. Σημαντική είναι η παρουσία του Ομίλου στον χώρο του Τουρισμού, των logistics, της εμπορίας ελαιόλαδου. Η ανοδική πορεία της SKY express οφείλεται και στο γεγονός ότι είναι μέλος ενός ισχυρού και υγιούς οικονομικά Ομίλου.

– Λόγω της πανδημίας, πολλοί είναι οι επιβάτες που παραπονιούνται για το service των αεροπορικών εταιρειών, την ευελιξία τους στην αλλαγή των εισιτηρίων αλλά και την ανεπάρκειά τους στο να εξυπηρετήσουν έγκαιρα και σωστά τον επιβάτη. Ποια είναι η δική σας κατεύθυνση;
Εχουμε διαμορφώσει ειδικές υπηρεσίες που αυξάνουν την ευελιξία για τον επιβάτη, μειώνοντας το κόστος για την αλλαγή πτήσεων. Παράλληλα, δημιουργήσαμε νέους ναύλους, οι οποίοι επιτρέπουν σε κάθε επιβάτη να διαμορφώνει την ταξιδιωτική του εμπειρία σε κάθε βήμα, όπως ακριβώς εκείνος επιθυμεί βάσει των αναγκών του για τη συγκεκριμένη -κάθε φορά- μετακίνηση. Και τα δύο τα θεωρήσαμε δίκαια και σωστά, ειδικά αυτή την περίοδο. Επίσης, υλοποιήσαμε σημαντικές επενδύσεις στις ψηφιακές υποδομές της εταιρείας μας, ώστε οι ταξιδιώτες μας να έχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Αυτός είναι ένας τομέας στον οποίο καθημερινά εργαζόμαστε σκληρά, για να γινόμαστε ολοένα και πιο αποτελεσματικοί.