Η Accor, ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο της φιλοξενίας παγκοσμίως, η οποία διαθέτει ένα από τα πιο ποικίλα και πλήρως ολοκληρωμένα οικοσυστήματα φιλοξενίας, με ιδιαίτερη χαρά παρουσιάζει την Emblems Collection, ένα μοναδικό διεθνές portfolio boutique ξενοδοχείων και πολυτε-λών resorts. Η Emblems Collection λανσάρεται με ένα υπέροχο εμβληματικό ξενοδοχείο, το Guiyang Art Centre Hotel, στην επαρχία Guizhou της Κίνας, το οποίο πρόκειται να ανοίξει τον Δεκέμβριο του 2022. Το πολυτελές brand αναμένεται να αναπτυχθεί φτάνοντας τις 60 ιδιοκτησίες σε όλο τον κόσμο έως το 2030.

“Η Emblems Collection προσθέτει μια φρέσκια και συναρπαστική νέα διάσταση στις πολυ-τελείς παροχές της Accor.Επίκεντρο της αναπτυξιακής μας στρατηγικής είναι να επεκτα-θούμε δυναμικά στις πιο κερδοφόρες γραμμές και στους επιχειρηματικούς επιταχυντές οι οποίοι περιλαμβάνουν τόσο luxury όσο και collection brands, εξασφαλίζοντας την ίδια στιγμή ότι τα 40+ brands του παγκόσμιου δικτύου μας συνεχίζουν να αναπτύσσονται, να εξελίσσονται και να ανθίζουν”, δήλωσε ο Sébastien Bazin, Πρόεδρος και CEO της Ac-cor. “Τα ξενοδοχεία που θα ενταχθούν στην Emblems Collection είναι εκείνα που αναζη-τούν ταξιδιώτες οι οποίοι εκτιμούν high-end, boutique υπηρεσίες, καθώς και ξενοδόχοι που εκτιμούν τα ανεξάρτητα brands που έχουν δημιουργήσει, επιθυμώντας παράλληλα τα οφέλη που απορρέουν από έναν παγκόσμιο συνεργάτη”.

Με τη δημιουργία της Emblems Collection η Accor διευρύνει το αποτύπωμά της στον χώρο των collection brands και στοχεύει να επαναλάβει την επιτυχία ενός ακόμα από τα brands του Ομίλου – το MGallery Hotel Collection, ένα ιστορικό portfolio που μετράει σήμερα περισ-σότερα από 100 boutique ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο. Με μια παρόμοια προσέγγιση που παντρεύει το ελεύθερο πνεύμα με την έμφαση στην πολυτέλεια, η Emblems Collection θα παρουσιάζει μοναδικά ξενοδοχεία που θεωρούνται εμβληματικά λόγω του σχεδιασμού, των ανθρώπων και του προορισμού στον οποίο βρίσκονται. Ξεχωρίζοντας για το στιλ και τον έξυπνο προσα-νατολισμό τους, τα signature στοιχεία των ξενοδοχείων του brand θα περιλαμβάνουν ένα πολυτελές περιβάλλον “ινσταγραμικές” πισίνες και ζωηρούς κοινόχρηστους χώρους. Τα ξενοδοχεία και τα resorts, που θα ενταχθούν στην Emblems Collection χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες:
· Emblems Collection Heritage – ξενοδοχεία που αποτελούν τοπόσημα του προορισμού- κτήρια που δίνουν χαρακτήρα στην πόλη, τον τόπο ή το έθνος και ιδιοκτησίες που αναδεικνύουν την ιστορία και τις πολιτιστικές παραδόσεις.
· Emblems Collection Retreat – resorts σε γοητευτικές παραλίες, βουκολικές εξοχές ή φωλιασμένα στα βουνά, προσφέροντας πολυτελείς εμπειρίες spa και ευεξίας με ολιστική φροντίδα μέσα από τελετουργικά γαλήνης και ευημερίας.
· Emblems Collection Signature – ξενοδοχεία στα οποία κυριαρχεί το design και που ενσωματώνουν ένα σύμπαν μοναδικής αισθητικής, μια ωδή στο στιλ και στην ταυτότητα των σχεδιαστών ή των αρχικών κατοίκων που συνέβαλαν στη μοναδική κληρονομιά του ξενοδοχείου.

Σχεδιασμένο για ανεξάρτητους ξενοδόχους
Η Emblems Collection είναι ένα brand σχεδιασμένο με γνώμονα τις ανάγκες ανεξάρτητων και ιδιοκτητών boutique ξενοδοχείων. Για εκείνους που αναζητούν να αναβαθμίσουν την πολυτέλεια του ξενοδοχείου τους και να ενισχύσουν το διεθνές προφίλ τους, τα brand standards είναι ευέλικτα, ελαφρά και εύκολα προσβάσιμα με ευκαιρίες να υπογράψουν franchise συμφωνίες – το μόνο πολυτελές brand της Accor που προσφέρει αυτή την επιλο-γή. Το νέο brand θα ενθαρρύνει τα ξενοδοχεία να διατηρήσουν τη μοναδική τους ταυτότη-τα, η οποία είναι σημαντική σε ξενοδόχους που έχουν επενδύσει στη δημιουργία ενός συ-γκεκριμένου στιλ για το ξενοδοχείο τους και / ή για την αγορά. Επιπλέον η Emblems Col-lection παρέχει άμεσο ROI και την ευκαιρία μεγιστοποίησης του revenue με άμεση πρόσβαση στη δύναμη της πλατφόρμας της Accor στο κομμάτι των πωλήσεων, της διανομής και του προγράμματος επιβράβευσης.

“Για ιδιοκτήτες και developers που έχουν δημιουργήσει πολυτελή ξενοδοχεία ή αναζητούν να αναπτύξουν ένα νέο πολυτελές προϊόν, προσφέρουμε ένα collection brand που μπορεί να τονώσει το στάτους και το προφίλ της ιδιοκτησίας τους με περιορισμένη επένδυση στο marketing και το branding μαζί με μια εύκολη διαδικασία μετάβασης”, ανέφερε η Agnes Roquefort, Chief Development Officer της Accor.“Με την Emblems Collection, ένας ξενοδόχος μπορεί αμέσως να βελτιστοποιήσει τα κόστη και το operation αξιοποιώντας τα ισχυρά παγκόσμια δίκτυα διανομής και εφοδιασμού της Accor, διευρύνοντας παράλληλα το κοινό τους από τη στιγμή που θα γίνουν μέλη. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με περισ-σότερους ξενοδόχους και αναπτυξιακούς εταίρους για να φέρουμε περισσότερα ξενοδοχεία από όλο τον κόσμο σε αυτήν την εξαιρετική συλλογή».

Πρώτος Σταθμός: Κίνα
Το Guiyang Art Centre Hotel, Emblems Collection είναι το πρώτο ξενοδοχείο της αλυσίδας και βρίσκεται στο Guiyang Art Centre. Στο παρελθόν υπήρξε πολυτελής ιδιωτική κατοικία, ενώ τώρα θεωρείται κόσμημα της περιοχής, προσελκύοντας επισκέπτες για το πανέμορφο τοπίο, τους άνετους χώρους και τη γαλήνια ατμόσφαιρα ευεξίας.

Guiyang Art Centre Hotel, Emblems Collection

Η πόλη Guiyang φημίζεται για το υπέροχο ζεστό κλίμα καθώς βρίσκεται σε κεντρική τοποθε-σία στην επαρχία Guizhou σε ένα μοναδικό σημείο κατά μήκος της βόρειας όχθης του ποτα-μού Nanming. Συχνά αποκαλείται ως “πρωτεύουσα των καλοκαιρινών θέρετρων στην Κίνα” και αποτελεί μια από τις πιο ταχέως αναπτυσσόμενες πόλεις στη χώρα. Πρόκειται για έναν δημοφιλή ταξιδιωτικό προορισμό, κυρίως για ταξιδιώτες -τόσο από την Κίνα όσο και από το εξωτερικό- που αναζητούν πολυτελείς διακοπές.

“Ως μια από τις σημαντικότερες αγορές της φιλοξενίας παγκοσμίως, η Κίνα είναι ο ιδανι-κός προορισμός ώστε η Accor να εγκαινιάσει το νέο της πολυτελές brand και νιώθουμε μεγάλη τιμή για τη συνεργασία μας με τo HLC Group σε αυτό το project-ορόσημο. Η HLC είναι μια ηγέτιδα εταιρεία στην επαρχία Guizhou και μια από τις κορυφαίες ιδιωτικές επι-χειρήσεις της Κίνας. Χαιρόμαστε πραγματικά που δουλεύουμε μαζί για να δώσουμε σάρκα και οστά στο κοινό μας όραμα για το νέο Emblems Collection ξενοδοχείο στην Κίνα”, δή-λωσε ο Gary Rosen, CEO, Greater China της Accor. “Αυτή η μεγαλειώδης και αινιγμα-τική ιδιοκτησία έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον κατοίκων και επισκεπτών της Guiyang. Η Emblems Collection θα φέρει μια φρέσκια, σύγχρονη οπτική πολυτελούς διαμονής σε αυτό το τοπόσημο, θέτοντας τα υψηλά standards φιλοξενίας και στιλ που αναμένουμε γι΄αυτό το brand καθώς επεκτείνεται και σε άλλες αγορές παγκοσμίως”.

Με 64 εξαιρετικές σουίτες και δύο υπέροχες αίθουσες χορού, οι επισκέπτες θα λατρέψουν το νέο ξενοδοχείο της Emblems Collection, έναν μοναδικό συνδυασμό ατμόσφαιρας, μεγα-λείου, στιλ και καινοτομίας. Είτε κάποιος θέλει να απολαύσει την ηρεμία της πισίνας, του spa και του γυμναστηρίου είτε αναζητά τη ζωντάνια σε ένα από τα εκλεπτυσμένα bars, lounges και εστιατόρια του Guiyang Art Centre Hotel, Emblems Collection είναι σίγουρο ότι θα αναδειχθεί σε ένα από τα πιο δημοφιλή ξενοδοχεία της πρωτεύουσας της επαρχίας Gui-zhou.

Με ένα πλάνο να αναπτύξει τη “συλλογή” σε 60 ξενοδοχεία έως το 2030, η Accor αναζητά νέες ιδιοκτησίες που θα γίνουν μέρος της Emblems Collection σε στοχευμένους προορι-σμούς σε όλο τον κόσμο. Το Παρίσι και η Πράγα είναι δύο πόλεις στις οποίες πολυτελή her-itage ξενοδοχεία θα μπορούσαν να είναι “υποψήφια” για τις σειρές Emblems Collection Her-itage ή Emblems Collection Signature. Άλλες πόλεις για πιθανή ανάπτυξη είναι το Λονδίνο, το Άμστερνταμ, το Βερολίνο, η Μαδρίτη, το Μαρακές, το Καιρό, το Αμμάν, η Ντόχα, η Μό-σχα, η Μπανγκόγκ, η Σεούλ, το Σίδνεϊ, το Μοντρεάλ, η Νέα Υόρκη, η Αβάνα, η Καρθαγέ-νη, το Σαντιάγο, το Μπουένος Άιρες και το Μοντεβιδέο μεταξύ άλλων. Για τη σειρά Em-blems Collection Retreat, η λίστα περιλαμβάνει την Τοσκάνη, τη Μύκονο, το Μπόντρουμ, το Αλγκάρβε, το Μπαλί, τη Χρυσή Ακτή της Αυστραλίας και τη Ριβιέρα Μάγια στο Μεξικό.