Στις 17 Απριλίου, ο Έλιοτ Σάροντ με την σύζυγό του επέστρεφαν αεροπορικώς από τον γάμο τους στη Νότια Αφρική, όπου ζούσε παλιά ο ίδιος, στο σπίτι τους στο Δουβλίνο.
Το ταξίδι επιστροφής είχε τρεις βαλίτσες και πολλές στάσεις: από το Γιοχάνεσμπουργκ στο Άμπου Ντάμπι, από το Άμπου Ντάμπι στη Φρανκφούρτη και από την Φρανκφούρτη στο Δουβλίνο. Η κράτηση έγινε με την Etihad, η οποία είχε απευθείας πτήση από το Άμπου Ντάμπι προς το Δουβλίνο όταν την έκαναν. Αλλά η εταιρία την ακύρωσε στη διάρκεια της πανδημίας και θα πετούσαν μέσω Aer Lingus για το Δουβλίνο. Από το Δουβλίνο επρόκειτο να πετάξουν ξανά με Aer Lingus για το αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου. Μόνο που όταν έφτασαν στο Δουβλίνο, οι αποσκευές τους ήταν άφαντες.
Ευτυχώς, ο Έλιοτ είχε ένα κρυφό όπλο: τα Airtags. Είχε αγοράσει τρία από τα συγκεκριμένα προϊόντα της Apple, που στέλνουν ειδοποιήσεις εντοπισμού μέσω Bluetooth, τα οποία έκρυψε σε καθεμία από τις βαλίτσες.
«Το έκανα επειδή θα περνούσαμε από πολλά αεροδρόμια», εξηγεί στο CNN. «Ήταν περισσότερο για ασφάλεια στην επιστροφή- το νυφικό και το κοστούμι δεν ήταν στις αποσκευές μας, αλλά το κάναμε για δική μας ηρεμία».
Οπότε με την Έλεν είχαν παρακολουθήσει σε πραγματικό χρόνο, ανακουφισμένοι, την άφιξη των αποσκευών τους στη Φρανκφούρτη. Ωστόσο όταν έκαναν ξανά check in, διαπίστωσαν πως οι βαλίτσες δεν φορτώθηκαν ποτέ ξανά στο αεροπλάνο.
«Ήμασταν νευριασμένοι, απογοητευμένοι και κουρασμένοι, αλλά ακόμα αισιόδοξοι – σκεφτήκαμε, εντάξει θα τις βάλουν σε άλλη πτήση και δεν ασχοληθήκαμε άλλο».
Το προσωπικό της Aer Lingus είπε ότι θα πήγαιναν τις βαλίτσες από τη Φρανκφούρτη στο Λονδίνο, για να τις παραδώσουν στο σπίτι των Σάροντ. Και όντως, το επόμενο βράδυ, κατέφτασε ο κούριερ, αλλά κρατούσε μόνο δύο βαλίτσες. Η τρίτη -η βαλίτσα της Έλεν με διάφορα αναμνηστικά από τον γάμο- βρισκόταν, σύμφωνα με την Airtag, σε μια τυχαία διεύθυνση στο Pimlico, στο κεντρικό Λονδίνο.
I’ve just been updated that it is at this location – which seems to be an address. You have delivered my bag to someone else’s property, and I have no way to get in contact with the courier. Please can you respond. This bag has things from our recent wedding in it. @AerLingus https://t.co/7AdORyRI3F pic.twitter.com/A08HN4uk7y
— Avios Adventurer 🇬🇧🇿🇦🇹🇷🇰🇭 (@aviosAdventurer) April 19, 2022
Επαναλαμβανόμενες κλήσεις, email και μηνύματα προς την Aer Lingus και την υπηρεσία ταχυμεταφορών της, Eagle Aviation, έπεφταν στο κενό. Ο Έλιοτ λέει ότι η Aer Lingus ανέφερε συνεχώς διαφορετικά σημεία όπου υποτίθεται ότι βρισκόταν η βαλίτσα, ότι την πήγαν στο σπίτι τους αλλά δεν ήταν κανείς εκεί ή ότι είχε χαθεί εντελώς από το σύστημα.
Εν τω μεταξύ, η Eagle Aviation δεν απαντούσε στα μηνύματα μέσω της φόρμας επικοινωνίας ούτε στο τηλέφωνο.
Μετά από μια απάντηση την CEO της Aer Lingus, που του είπε ότι η ομάδα αποσκευών εξέταζε το θέμα, αποφάσισε νέα προσέγγιση: να φτιάξει βίντεο που θα απευθύνονται στην αεροπορική εταιρεία και να τα δημοσιεύει στα social media.
Έφτιαξε ακόμη και μια παρουσίαση μέσω PowerPoint, μιλώντας για την περιπέτειά του και δημοσιεύοντας τα συχνά αντιφατικά μηνύματά τους, καθώς θεωρεί πως «ο μόνος τρόπος να τραβήξω την προσοχή τους, είναι αν τους κατονομάσω και τους ντροπιάσω».
Η περιπέτειά του, ωστόσο, που έρχεται σε μια περίοδο γενικότερου χάους με τις αποσκευές στα αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου, για το οποίο οι αεροπορικές εταιρείες κατηγορούν την υποστελέχωση, δείχνει ότι οι επιβάτες που παρακολουθούν τις αποσκευές μπορεί να προμηνύουν ένα εντελώς νέος καθεστώς.