Επιβάτες από όλον τον κόσμο ξεχώρισαν την Emirates για το καλύτερο Wi-Fi και τις καλύτερες παρεχόμενες υπηρεσίες φαγητού και ποτού στη Μέση Ανατολή. Συγκεκριμένα, η αεροπορική εταιρεία απέσπασε δύο διακρίσεις στα βραβεία APEX Regional Passenger Choice Awards® 2022, η τελετή των οποίων πραγματοποιήθηκε στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας.

Στα φετινά βραβεία, επιβάτες που πραγματοποίησαν περισσότερες από ένα εκατομμύριο πτήσεις με περίπου 600 διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες, κλήθηκαν να βαθμολογήσουν τις αεροπορικές τους εμπειρίες βάσει πέντε κατηγοριών: την άνεση των καθισμάτων, τις παρεχόμενες υπηρεσίες καμπίνας, τις υπηρεσίες φαγητού και ποτού, την ψυχαγωγία και το Wi-Fi.

Τα δύο βραβεία που απέσπασε η Emirates αποτελούν την έμπρακτη αναγνώριση της διαρκούς προσπάθειάς της να παρέχει τις καλύτερες δυνατές εν πτήσει εμπειρίες στους επιβάτες της. Επιπλέον, με αυτές τις διακρίσεις, ο συνολικός αριθμός των βραβείων APEX που έχουν απονεμηθεί στην Emirates, από την έναρξη των βραβείων το 2010, ανέρχεται συνολικά σε 30.

Μέσω του βραβείου “Best Food & Beverage” αναγνωρίζεται η σταθερά υψηλή ποιότητα, η τοπική κουζίνα και το μεγάλο εύρος επιλογών που παρέχει η Emirates. Η έμφαση της αεροπορικής εταιρείας στη λεπτομέρεια επιβεβαιώνει τις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες της Emirates, η οποία παρέχει στις πτήσεις της κάθε χρόνο περισσότερα από 110 γεύματα και περίπου 4.600 συνταγές, καλύπτοντας όλες τις γευστικές απαιτήσεις των επιβατών της. Η Emirates δίνει επίσης ιδιαίτερη σημασία στα ποτά και  ροφήματα που προσφέρει, στα οποία περιλαμβάνονται από φρέσκα mocktails και τονωτικά ροφήματα μέχρι μια ευρεία επιλεγμένη ποικιλία από τσάι και καφέ, καθώς και οι καλύτερες ετικέτες σαμπάνιας, κρασιού και οινοπνευματωδών ποτών.

Η συνδεσιμότητα αποτελεί καθημερινή απαραίτητη προϋπόθεση τόσο στο έδαφος όσο και εν πτήσει. Η Emirates ήταν η πρώτη αεροπορική εταιρεία που παρείχε συνδεσιμότητα σε ολόκληρο τον στόλο της το 2007, και πλέον κάθε αεροσκάφος διαθέτει Wi-Fi. Οι υπηρεσίες συνδεσιμότητας είναι διαθέσιμες, χωρίς πρόσθετο κόστος, σε όλους τους επιβάτες της Διακεκριμένης και της Πρώτης Θέσης, καθώς και στους επιβάτες στα επίπεδα μέλους Skywards Platinum και άνω. Διατίθενται και προγράμματα πλήρους σύνδεσης στο διαδίκτυο ή συνομιλίας κατά τη διάρκεια της πτήσης παρέχοντας προστιθέμενη αξία στην εμπειρία των επιβατών. Την προηγούμενη χρονιά, η αεροπορική εταιρεία αντικατέστησε τα προγράμματα Wi-Fi περιορισμένων ΜΒ με απεριόριστα ή ορισμένου χρόνου προγράμματα, απλοποιώντας τις διαθέσιμες επιλογές.

Συνολικά, το βραβευμένο σύστημα ψυχαγωγίας εν πτήσει ice της Emirates, με περισσότερα από 5.000 κανάλια, συμπεριλαμβανομένων έως και 150 καναλιών αφιερωμένα σε οικογένειες και παιδιά, παρουσιάζει ένα ασυναγώνιστο εύρος περιεχομένου σε 40 γλώσσες για να καλύψει τις ανάγκες των επιβατών της από όλον τον κόσμο. Επιπλέον, προσφέρει περισσότερες από 4.000 ώρες ταινιών και τηλεοπτικής προβολής, σχεδόν 3.500 ώρες μουσικής και podcasts, καθώς και live μετάδοση πέντε τηλεοπτικών καναλιών, τα οποία μεταδίδουν ζωντανά σημαντικά αθλητικά γεγονότα. Μάλιστα, νέο συναρπαστικό και αποκλειστικό περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο στο ice από αυτό το καλοκαίρι.

Η Emirates, επιδιώκοντας να εξασφαλίσει για τους επιβάτες της την καλύτερη ταξιδιωτική εμπειρία, επενδύει σταθερά στην περαιτέρω αναβάθμιση των μοναδικών υπηρεσιών και προϊόντων που διαθέτει στους ταξιδιώτες της σε όλες τις θέσεις. Η αεροπορική εταιρεία θα ξεκινήσει σύντομα ένα εκτεταμένο πρόγραμμα διαμόρφωσης καμπίνας για να εξοπλίσει 120 αεροσκάφη με τον πιο σύγχρονο εσωτερικό  σχεδιασμό και την εισαγωγή της Premium Οικονομικής Θέσης.

Τα APEX Passenger Choice Awards® αναγνωρίζουν τη σημασία της άνεσης των καθισμάτων, των υπηρεσιών εν πτήσει, την γαστρονομική εμπειρία, την ψυχαγωγία και τις υπηρεσίες Wi-Fi. Όλα αυτά σε συνεργασία με το TripIt® και την Concur®, την εφαρμογή οργάνωσης ταξιδιών με την υψηλότερη βαθμολογία παγκοσμίως με τα σχόλια των επιβατών να συλλέγονται ανώνυμα.

Για περισσότερες πληροφορίες για την εν πτήσει ψυχαγωγία, επισκεφτείτε τη διεύθυνση Emirates/inflight-entertainment.