Σε κινηματογραφικό πλατό έχει μετατραπεί η Ελλάδα καθώς προσελκύει σειρές, tv shows, ταινίες και διαφήμιση από όλο τον κόσμο.
Εκτός από τα δημοφιλή, σε γυρίσματα, νησιά όπως τα Κέρκυρα, Κρήτη, Ρόδο, Μύκονο, οι κάμερες ξεκίνησαν να προσγειώνονται και στο κατάλευκο νησί της Πάρου
Μέσα στο Μάιο, πέρα από το γερμανικό reality show Are You The One? το οποίο γυρίζεται για 3η συνεχή χρονιά, παράλληλα πραγματοποιήθηκαν τα γυρίσματα της νέας καμπάνιας Nescafé® Frappé, στην οποία πρωταγωνιστεί και φέτος ο Γιώργος Λιανός. H εν λόγω σκηνή γυρίστηκε στo λιμανάκι της Νάουσσας.
Ο άλλος μεγάλος της ελληνικής διαφήμισης, η τράπεζα ALPHA BANK, επίσης διάλεξε την Πάρο για τα γυρίσματα της νέα της καμπάνιας με το προϊόν HOSPITALITY. Πολλά νησιά και τουριστικές περιοχές θα ζηλέψουν την επιλογή της Πάρου, καθώς το προϊόν HOSPITALITY αναφέρεται ακριβώς στις σύγχρονες και αναβαθμισμένες παροχές των ξενοδοχείων, που οδηγούν τόσο σε ενίσχυση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη, όσο και σε αύξηση των πωλήσεων. Το διαφημιστικό σποτ θα προβληθεί εκτός από την ελληνική τηλεόραση και στο εξωτερικό, ενώ έχει πολλές εφαρμογές στα social.
Υπέροχα δειλινά, water sports, eco energy, τοπικά προϊόντα, smart ξενοδοχεία είναι οι εικόνες που αποτελούν το διαφημιστικό σποτ και η blogger/πρωταγωνίστρια βάζει 5 αστέρια σε όλες τις υπηρεσίες.
Η παραγωγός της εταιρίας παραγωγής Central Athens, Πωλίνα Κασκανιώτη δηλώνει ότι “Η επιλογή και καθιέρωση μίας περιοχής ως φόντο κινηματογραφικής παραγωγής ανοίγει το δρόμο σε μία οικονομικά ανθηρή βιομηχανία. Οι δυσκολίες βέβαια ειδικά στα νησιά είναι αρκετές. Η Πάρος και εμείς δοκιμαστήκαμε σε πρωτόγνωρες συνθήκες. Mε lockdown, με το φόβο του κορονοϊού και της αβεβαιότητας του αύριο και το βαρύ πλήγμα του τουρισμού. Σε off season εποχές που οι περισσότερες επιχειρήσεις ή είναι κλειστές ή υπολειτουργούν. Με τις καιρικές συνθήκες της εποχής να μην είναι σύμμαχοι μας, καθώς ήταν αρκετές οι περιπτώσεις που δεν ξέραμε εάν τα μηχανήματά μας θα μπουν στο καράβι ή έαν θα γίνουν οι πτήσεις. Η Πάρος όμως, τόλμησε μαζί μας και υποστήριξε αυτό το διαφορετικό είδος τουρισμού που λέγεται “Film Tourism”.
Σήμερα είμαι σίγουρη ότι μπορεί να υποδεχτεί μεγάλες παραγωγές και να σταθεί ισότιμα απέναντι στις περιοχές που υποδέχτηκαν τα My Big Fat Greek Wedding , Les Cyclades, Τhe Enforcer και Αναλώσιμοι 4 για την Μillenium, το GO (συνέχεια του Knives Out) για το Netflix, την τρίτη σεζόν του Jack Ryan για την Amazon, τη δεύτερη σεζόν του Tehran, της Apple και πολλά ακόμη.
Ο κινηματογραφικός τουρισμός αποδεικνύεται ότι έχει σημαντικά οικονομικά οφέλη, τόσο βραχυπρόθεσμα, όσο διαρκεί το «γύρισμα» αλλά και μακροπρόθεσμα ανάλογα με την έκθεση που έχει η κάθε παραγωγή στα μέσα και σίγουρα αποτελεί μια από τις καλύτερες ενισχύσεις ενός τόπου εφ’όσον μεγαλώνει τη σεζόν του. Το κύριο πρόβλημα από το οποίο υποφέρουν οι αμιγώς τουριστικές περιοχές μας”.