Χαμός έγινε σε πτήση από Μάντσεστερ για Ρόδο καθώς μια γυναίκα βρέθηκε σε κατάσταση αμόκ.

Η πτήση προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο του Μονάχου για να κατέβει η εξοργισμένη κυρία, συνοδευόμενη από τις αστυνομικές αρχές. Σύμφωνα με τη Dailymail, η γυναίκα φέρεται να είχε εξοργιστεί κατά τη διάρκεια της πτήσης αφού απορρίφθηκε το αίτημά της για δωρεάν σαμπάνια. Τότε παρήγγειλε τζιν τόνικ, αλλά ένα μέλος του πληρώματος καμπίνας φέρεται να της πήρε το ποτό αφού έγινε όλο και πιο επιθετική.

Όπως φαίνεται στο βίντεο, το μέλος του πληρώματος προσπαθεί να ηρεμήσει τη γυναίκα. Ο αεροσυνοδός φαίνεται να προσπαθεί να συγκρατήσει τα χέρια της ηλικιωμένης. Τότε η γυναίκα σηκώνεται από τη θέση της και χαστουκίζει τον υπάλληλο δύο φορές στο πρόσωπο.

Ένα άλλο μέλος του πληρώματος φαίνεται να τον βοηθά να συγκρατήσει τη γυναίκα που πέφτει ξανά στο κάθισμά της.

Ένας επιβάτης, ο οποίος θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του, ισχυρίστηκε ότι η γυναίκα ούρησε επίσης στο κάθισμά της πριν το αεροπλάνο προσγειωθεί στην Γερμανία. Σύμφωνα με επιβάτη του αεροπλάνου: «Μια γυναίκα στην πτήση ζήτησε επανειλημμένα από τις αεροσυνοδούς δωρεάν σαμπάνια. Η αεροσυνοδός είπε στη γυναίκα ότι δεν ήταν μέρος της υπηρεσίας και στο τέλος αγόρασε ένα τζιν τόνικ.

»Άρχισε να γίνεται επιθετική και έτσι η αεροσυνοδός της αφαίρεσε το ποτό. Άρχισε να βρίζει και να έχει βίαια ξεσπάσματα. Κάποια στιγμή σηκώθηκε και προσπάθησε να ανοίξει την πόρτα της καμπίνας στη μέση της πτήσης.

»Σε αυτό το σημείο καθόταν πίσω με δύο άνδρες επιβάτες που προσπαθούσαν να την κρατήσουν κάτω καθώς χτυπούσε τους ανθρώπους

»Έχει ουρήσει πάνω από τρεις θέσεις και είχε επανειλημμένα εκρήξεις βίαιων επεισοδίων μέχρι που έπρεπε να κάνουμε αναγκαστική προσγείωση στο Μόναχο».

Ο επιβάτης, ο οποίος είπε ότι έπρεπε να περιμένουν στη Γερμανία για περισσότερες από δύο ώρες, πρόσθεσε: «Η Jet2 χειρίστηκε αυτή την κατάσταση πολύ καλά και ο πιλότος του αεροπλάνου έδωσε σε όλους δωρεάν ποτά».

Εκπρόσωπος της Jet2 δήλωσε: «Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι η πτήση LS819 από το Μάντσεστερ στη Ρόδο εκτράπηκε χθες στο αεροδρόμιο του Μονάχου, ώστε να αποβιβαστεί ένας επιβάτης που ενοχλούσε. Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους πελάτες για αυτήν την απρόβλεπτη καθυστέρηση και την όποια ταλαιπωρία προκλήθηκε.

»Η υγεία και η ασφάλεια των συναδέλφων και των πελατών μας παραμένει η νούμερο ένα προτεραιότητά μας και, ως φιλική προς την οικογένεια αεροπορική εταιρεία, ακολουθούμε μια προσέγγιση μηδενικής ανοχής σε ενοχλητικές συμπεριφορές. Δεν θα διστάσουμε να επιδιώξουμε σθεναρά οποιοδήποτε κόστος προκύψει ως αποτέλεσμα αυτής της εκτροπής».