Γνωστό και ως Big Bird, το HSP Magnavem σχεδιάζεται ως ένα αεροπλάνο που θα μπορεί να πιάνει τα 1.850 χλμ./ώρα, κάνοντας μέσα σε μόλις τρεις ώρες το ταξίδι από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη.
Το εν λόγω αεροσκάφος είναι ελάχιστα πιο αργό από το Concorde, αλλά χωρίς τα προβλήματα του θρυλικού αγγλογαλλικού υπερηχητικού αεροσκάφους, εξαιτίας των οποίων σταμάτησε τις πτήσεις του το 2003. Το πελώριο αεροσκάφος, που θυμίζει σχεδιαστικά αιχμή βέλους, διαθέτει δύο καταστρώματα: το πάνω για την πρώτη θέση και το κάτω για την τουριστική. Κι όταν λέμε «πρώτη θέση», δεν εννοούμε απλώς κρεβάτια για τους ταξιδιώτες, αλλά για μικρές ιδιωτικές σουίτες, ακόμη και σπα. Για να μη μιλήσουμε για την απίστευτη θέα από τα παράθυρα της οροφής του πάνω από τα καθίσματα.
Συνολικά 500 άτομα θα μπορούν να ταξιδεύουν άνετα με το υπερηχητικό αεροσκάφος, που είναι κατά τι πιο βαρύ από το βαρύτερο μέχρι σήμερα Airbus A380.
Στην πρόθεση των σχεδιαστών είναι να προικοδοτηθεί ο τεράστιος αυτός γίγαντας, μήκους 70 μ. και βάρους σχεδόν 200 τόνων, με φτερά με μίνι αντιδραστήρες σύντηξης, που θα βρίσκονται κάτω από τα καταστρώματα των επιβατών και θα τροφοδοτούν τους τέσσερις τεράστιους ηλεκτροκινητήρες ramjet στο πίσω μέρος της ατράκτου. Οι τελευταίοι θα ανεβάζουν το υπερηχητικό αεροσκάφος πρώτα σε ύψος άνω των 15.000 μέτρων και στη συνέχεια μέσω των πυρηνικών αντιδραστήρων θα πιάνουν ταχύτητα μεγαλύτερη του ήχου.
Δεδομένων των σεναρίων που θα μπορούσαν σύντομα να καταστήσουν απαρχαιωμένα τα αεροπορικά ταξίδια μικρών αποστάσεων (λόγω κόστους και ρύπανσης), το μέλλον των εμπορικών πτήσεων θα μπορούσε να είναι τα υπερηχητικά αεροσκάφη. Όπως προαναφέρθηκε, το Big Bird είναι λίγο πιο αργό από ένα Concorde, που όμως ως λίαν θορυβώδες και ακριβό με τους λίγους επιβάτες του απέτυχε. Μια νέα κατηγορία ευρύχωρων, προσιτών και αθόρυβων υπερηχητικών αεροσκαφών θα μπορούσε να κάνει τη μεγάλη διαφορά. Ο σχεδιαστής του Magnavem, Oscar Vinals, είναι σίγουρος γι’ αυτό. Η ιδέα του, λέει, βασίζεται στην πραγματικότητα: δεν είναι μια τραβηγμένη σύλληψη, αλλά ένα έργο που γεννήθηκε από την ανάλυση δεδομένων για τις διαθέσιμες σήμερα τεχνολογίες.
Ο συμπαγής αντιδραστήρας σύντηξης (φορητός CFR) για την τροφοδοσία των κινητήρων, οι τεχνικές κατασκευής, η οικονομική βιωσιμότητα του έργου (360 τουριστικές θέσεις και 140 Business Class και First Class) έχουν μελετηθεί λεπτομερώς. Προς το παρόν, ωστόσο, λόγω της σύνεσης που υπαγορεύει η τρέχουσα συγκυρία, έχουν γίνει επαφές μόνον με ιδρύματα και πανεπιστήμια και μόνο για λόγους μελέτης.