Αφηρημένος επιβάτης ξέχασε το κινητό του στο αεροδρόμιο λίγο πριν επιβιβαστεί στην πτήση της Southwest Airlines αλλά ευτυχώς η εταιρεία απέδειξε πως κάνει τα πάντα για να εξυπηρετήσει τους πελάτες της, ακόμα και τους πιο απρόσεκτους!

Ειδικότερα, ο επιβάτης έχασε το τηλέφωνό του στην πύλη του διεθνούς αεροδρομίου του Long Beach, έχοντας επιβιβαστεί κανονικά. Για καλή του τύχη ένας επιβάτης μιας άλλης πτήσης το εντόπισε και ενημέρωσε το προσωπικό. Όμως η επιβίβαση είχε ολοκληρωθεί και το αεροσκάφος είχε κλείσει τις πόρτες.

Ωστόσο, το προσωπικό εδάφους έδρασε γρήγορα για να διασφαλίσει ότι το τηλέφωνο θα επιστρέψει στον ιδιοκτήτη του. Σε βίντεο που μοιράστηκε η αεροπορική εταιρεία πριν από μερικές μέρες, φαίνεται ο πιλότος του αεροπλάνου να κρεμιέται έξω από το παράθυρο του πιλοτηρίου, σε μια προσπάθεια να πιάσει το τηλέφωνο από τους εργαζόμενους που ήταν κάτω.

«Ο πιλότος πρότεινε αμέσως στους εργαζομένους στο έδαφος να προσπαθήσουν να πετάξουν το τηλέφωνο προς το μέρος του, ώστε να μπορέσει να το επιστρέψει στον πελάτη» ανέφερε εκπρόσωπος της αεροπορικής. Για να φτάσει το κινητό, όμως, έπρεπε να κρεμαστεί από το παράθυρο, κάτι που δεν δίστασε να κάνει.

«Μας αρέσει να βλέπουμε τις προσπάθειες καλής θέλησης των υπαλλήλων μας. Είμαστε ευγνώμονες που βλέπουμε την ομάδα μας να προσπαθεί για να βοηθήσει τους επιβάτες!» συνέχισε ο εκπρόσωπος.