Σαν σήμερα το 1976 αεροπλάνο της Ολυμπιακής Αεροπορίας συντρίβεται κοντά στην Κοζάνη, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν και οι 50 επιβαίνοντες.

Πρόκειται για το πέμπτο δυστύχημα της ελληνικής πολιτικής αεροπορίας και το τέταρτο της Ολυμπιακής που βρισκόταν ήδη υπό κρατικό έλεγχο από τις αρχές του 1975.

Το ελικοφόρο YS-11, ήταν σχετικά καινούριο, ιαπωνικής κατασκευής και κυβερνήτης ήταν Κωνσταντίνος Σκιαδάς, με εμπειρία και στα πολεμικά αεροσκάφη.

Το αεροσκάφος είχε προορισμό τη Κοζάνη με μια ενδιάμεση στάση στη Λάρισα και μετέφερε τους δύο πιλότους, τις δύο αεροσυνοδούς και συνολικά 46 επιβάτες, 40 εκ των οποίων Έλληνες και 6 ξένοι.

Το αεροπλάνο, λόγω πυκνής ομίχλης δεν κατάφερε να προσγειωθεί στη Λάρισα και συνέχισε την πορεία του για τη Κοζάνη. Ο πύργος ελέγχου είχε ενημερώσει στις 9:46 το αεροσκάφος πως η κατάσταση του καιρού στην Κοζάνη ήταν πανομοιότυπη και η προσγείωση θα γινόταν εξ όψεως καθώς δεν υπήρχαν ραδιοβοηθήματα στο αεροδρόμιο Κοζάνης. Αυτή ήταν η τελευταία επικοινωνία με το αεροπλάνο.

Ο πιλότος προσπάθησε να βρει μια πιο ασφαλή δίοδο και κατέβασε το αεροπλάνο πιο χαμηλά, με αποτέλεσμα να προσκρούσει στην κορυφή «Φλάμπουρο» της οροσειράς του Σαρανταπόρου (1.379 μέτρα) και να συντριβεί. Από την έκρηξη «πετάχτηκαν» οι κάτοικοι του χωριού Μεταξάς πήγαν στον τόπο του δυστυχήματος, παρά τη χιονοθύελλα, ωστόσο αυτό αντίκρισαν ήταν φρικιαστικό: Το αεροσκάφος είχε κοπεί στα τρία και πτώματα καίγονταν σε μεγάλη ακτίνα, ενώ η μυρωδιά από καμένες σάρκες είχε κυριεύσει την περιοχή.