Βίντεο κατέγραψε έναν επιβάτη σε πτήση της Southwest Airlines προς το Ορλάντο να εξοργίζεται από το κλάμα ενός μωρού που επέβαινε στην ίδια πτήση η οποία ήταν καθηλωμένη λόγω καθυστέρησης.

«Πλήρωσα εισιτήριο για να έχω μια γ… άνετη πτήση», ακούγεται να φωνάζει εκνευρισμένος ο άνδρας για να συνεχίσει: «Αυτό το παιδί κλαίει εδώ και 40 λεπτά».

Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου δείχνει τον επιβάτη να αρχίζει να βρίζει το μωρό, τους γονείς και τους αεροσυνοδούς της Southwest που προσπαθούν να τον ηρεμήσουν. Όταν το πλήρωμα του ζητά να σταματήσει να φωνάζει, ο επιβάτης θυμώνει ακόμα περισσότερο.

«Δεν φωνάζω. Θέλετε να ουρλιάξω; Θα ουρλιάξω γαμώτο», προειδοποιεί. «Είμαστε σε ένα γ… κονσερβοκούτι με ένα μωρό σε έναν καταραμένο θάλαμο και θέλετε να μου πείτε να είμαι γ… εντάξει;»

Καθώς ο άνδρας συνεχίζει το παραλήρημά του, ένας επιβάτης δίπλα του προσπαθεί να τον κάνει να ηρεμήσει με όλους να του υπενθυμίζουν ότι είναι ένας ενήλικας άνδρας που φωνάζει σε ένα βρέφος.

«Μήπως ο μ… πλήρωσε παραπάνω για να φωνάζει;» απάντησε ο άνδρας. «Δεν δίνω δεκάρα. Γαμώτο, χαμήλωσε τη φωνή του μωρού. Γαμώτο».

Καθ’ όλη τη διάρκεια του βίντεο, ο επιβάτης που το βιντεοσκοπούσε φαινόταν να γελάει ξεκαρδιστικά, καθώς ο άνδρας προκαλεί πολύ μεγαλύτερη αναστάτωση από ό,τι το μωρό…

Το βίντεο ολοκληρώνεται με τον οξύθυμο άνδρα να περικυκλώνεται από την ασφάλεια και τους αστυνομικούς του αεροδρομίου του Ορλάντο, οι οποίοι τον συνοδεύουν προς τα έξω, καθώς υποστηρίζει ότι έφταιγαν οι γονείς που δεν κατάφεραν να κρατήσουν το βρέφος ήσυχο.

Η Southwest ανέφερε σε ανακοίνωσή της: «Συγχαίρουμε το πλήρωμά μας για τον εξαιρετικό επαγγελματισμό που επέδειξε κατά τον χειρισμό μιας δύσκολης κατάστασης και ζητάμε συγγνώμη από τους άλλους πελάτες στο αεροσκάφος που έπρεπε να βιώσουν μια τέτοια απαράδεκτη συμπεριφορά».