H APG υπέγραψε συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας με την Blue Ribbon
Bags για την παροχή υπηρεσιών προστασίας αποσκευών.
”Αυτή η εταιρική σχέση στοχεύει να προσφέρει ηρεμία στους επιβάτες σε περίπτωση απώλειας ή καθυστέρησης περιστατικών αποσκευών” αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Από την 1η Μαΐου 2023, όλα τα εισιτήρια που εκδίδονται στο GDS στο 275 θα περιλαμβάνουν αυτόματα Blue Ribbon Bags’ υπηρεσίες προστασίας.
Σε περίπτωση απώλειας ή καθυστέρησης αποσκευών, οι επιβάτες μπορούν να υποβάλουν το αίτημά τους στο APG-IET Blue Ribbon Bags (https://apgiet.blueribbonbags.com/) για την έναρξη της παρακολούθησης και την ταχεία παράδοση των αποσκευών τους.
Οι υπηρεσίες της Blue Ribbon Bags περιλαμβάνουν παρακολούθηση και επιτάχυνση της επιστροφής των καθυστερημένων αποσκευών αεροδρομίου για τις πρώτες 96 ώρες από την προσγείωση της πτήσης προορισμού. Οι πελάτες θα λαμβάνουν συνεχείς ενημερώσεις κάθε φορά που υπάρχει μια αλλαγή στην κατάσταση της κακομεταχειρισμένης τσάντας τους. Αυτή η καινοτόμος λύση θα προσφέρει μια απροβλημάτιστη ταξιδιωτική εμπειρία για όλους τους επιβάτες.
”Η νέα συνεργασία αντανακλά τη δέσμευση της APG να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη και να διασφαλίσει ότι οι επιβάτες έχουν ένα απρόσκοπτο ταξίδι από την αρχή μέχρι το τέλος.” αναφέρεται στην ανακοίνωση.
«Κατανοούμε την απογοήτευση που μπορεί να προκαλέσει μια καθυστερημένη αποσκευή και είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με τις Blue Ribbon Bags για να προσφέρουμε μια εύκολη και αξιόπιστη λύση για τους επιβάτες μας», δήλωσε η Ophelie Chendrong, Executive Product Director της APG IET.
«Η υπηρεσία μας παρέχει στους αεροπορικούς ταξιδιώτες τη σιγουριά ότι εάν δεν φτάσουν οι παραδοτέες αποσκευές τους το αεροδρόμιο προορισμού, θα συντονίσουμε και θα επισπεύσουμε την ταχεία επιστροφή. Οι πελάτες μας θα πρέπει να μπορούν
να απολαύσουν τις διακοπές τους ή να επικεντρωθούν στο επαγγελματικό τους ταξίδι, ενώ εμείς εντοπίζουμε και επισπεύδουμε τις αποσκευές», δήλωσε ο CD Lazear, SVP στις Παγκόσμιες πωλήσεις τσαντών Blue Ribbon.
Το Blue Ribbon Bags έχει αποδεδειγμένο ιστορικό παροχής άριστης εξυπηρέτησης πελατών και βοήθειας ώστε οι επιβάτες επανενώνονται γρήγορα με τα υπάρχοντά τους.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες της APG-IET Blue Ribbon Bags, επισκεφθείτε το https://apgiet.blueribbonbags.com.