Αύξηση 8% και 21% στις αναζητήσεις για καταλύματα και πτήσεις από οικογένειες καταγράφει για το καλοκαίρι του 2024 η Booking.com σε νέα έρευνα.

Η μελέτη πραγματοποιήθηκε σε 32.300 ενήλικες από 32 χώρες οι οποίοι έκαναν διακοπές το τελευταίο 12μηνο και σχεδιάζουν να ταξιδέψουν το 2024 και έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον των οικογενειών για διακοπές με έμφαση την παραλία, την τοπική κουζίνα και τις εμπειρίες πολιτισμού.

Οι κορυφαίοι ανερχόμενοι προορισμοί από όλο τον κόσμο για τις οικογένειες αυτό το καλοκαίρι είναι: Δυρράχιο, Tangier, Μαρακές, Destin (Φλόριντα), Σεβίλλη, Πάλμα ντε Μαγιόρκα, Τόκιο, Gramado (Βραζιλία), Ντουμπρόβνικ και Μαδρίτη. Τα δύο τρίτα των οικογενειών (62%) αξιολόγησαν τον ποιοτικό χρόνο ως τον κυρίαρχο υποκινητή για ταξίδια αυτή τη χρονιά, ενώ ακολούθησε η εύρεση χρόνου για ξεκούραση (58%) και η ανακάλυψη νέων μερών (48%).

Τα παιδιά που ζουν στην Ευρώπη θα είναι οι πρωταγωνιστές των διεθνών ταξιδιών αυτό το καλοκαίρι με το 42% των αναζητήσεων για πτήσεις από Ευρωπαίους να περιλαμβάνουν τουλάχιστον ένα παιδί. Τα παιδιά από την Ασία και τη Β. Αμερική ακολουθούν με ποσοστά 33% και 32% αντίστοιχα. Ωστόσο, ορισμένες εθνικότητες αναδεικνύονται ως οι πραγματικοί ηγέτες των οικογενειακών διακοπών αυτό το καλοκαίρι, καθώς σε αυτές αναπτύσσεται μια γενιά νέων jet setters που, ως παιδιά, όχι μόνο έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις συγκινήσεις της πτήσης, αλλά να γνωρίσουν και διαφορετικούς πολιτισμούς, τοπικές κουζίνες και τοπία από μικρή ηλικία. Πάνω από το ήμισυ (50%) όλων των αναζητήσεων για πτήσεις από τις ακόλουθες χώρες περιλαμβάνουν τουλάχιστον ένα παιδί: Αίγυπτος, Δανία, Πολωνία, Σουηδία, Κύπρος, Τσεχία, Βέλγιο, Νορβηγία, Ην. Βασίλειο και Ιρλανδία.

Παράλληλα, οι χώρες με το υψηλότερο ποσοστό οικογενειών που θα ταξιδέψουν φέτος σε διαφορετική ήπειρο είναι: ΗΑΕ, Αυστραλία, Αίγυπτος, Τουρκία, Ολλανδία, Καναδάς, Κίνα, Γερμανία, Ην. Βασίλειο, Βέλγιο.

Οι ταξιδιωτικές αποφάσεις των οικογενειών αυτή τη χρονιά διαμορφώνονται από ένα εύρος ενδιαφερόντων και συμπεριφορών που αλλάζουν τον παραδοσιακό τρόπο ταξιδιού με αγαπημένα πρόσωπα. Ειδικότερα:

-Το 55% των οικογενειών παγκοσμίως αναφέρουν ότι εμπνέονται να ταξιδέψουν από την επιθυμία να δοκιμάσουν το φαγητό που είδαν σε κάποιο τηλεοπτικό πρόγραμμα ή ταινία, ενδεικτικό της επιρροής των μέσων αυτών στις ταξιδιωτικές επιλογές.
-Το 48% των οικογενειών σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης στο πλαίσιο του ταξιδιωτικού προγραμματισμού για το 2024, εμφανίζοντας μια επιθυμία να υιοθετήσουν νέες πρακτικές.
-Οι «ταξιδιωτικές νταντάδες» είναι πιθανό να αποτελέσουν τάση αυτό το καλοκαίρι με το 31% των οικογενειών να αναφέρουν ότι είναι πιθανό να δαπανήσουν μέρος του προϋπολογισμού διακοπών σε κάποιον ο οποίος θα φροντίζει τα παιδιά τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Η τάση αυτή ξεπερνάει το 50% στην Ινδία, το Χονγκ Κονγκ και την Ταϊλάνδη.
-Η άνεση αποτελεί επίσης κορυφαία προτεραιότητα με το 74% των οικογενειών από όλο τον κόσμο να αναφέρουν ότι ο κλιματισμός είναι η πιο σημαντική άνεση για να προβούν σε κράτηση καταλύματος.