Νέες τεχνολογικές λύσεις για την ενίσχυση της μετάβασης της AEGEAN στην τελευταία αιχμή της εποχής του λιανικού εμπορίου αεροπορικών εταιρειών
Η καινοτόμος στον τομέα της ταξιδιωτικής τεχνολογίας Amadeus έχει ενισχύσει την υπάρχουσα συνεργασία της με την AEGEAN, τον ελληνικό εθνικό αερομεταφορέα, υπογράφοντας μια ολοκληρωμένη μακροπρόθεσμη συμφωνία IT. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η AEGEAN θα ενσωματώσει μια σειρά από προηγμένες εμπορικές λύσεις που έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώσουν την εμπειρία των ταξιδιωτών και να αυξήσουν τα έσοδα.
Τα εργαλεία που περιλαμβάνονται στη συνεργασία για πρώτη φορά ενσωματώνουν το Amadeus Digital Commerce, το οποίο χρησιμοποιεί δεδομένα για να προσαρμόζεται γρήγορα στις απαιτήσεις των πελατών. Αυτή η πλατφόρμα θα επιτρέψει στην AEGEAN να εξατομικεύσει τη ψηφιακή της διεπαφή, διασφαλίζοντας ότι ανταποκρίνεται στις ανάγκες του σύγχρονου λιανικού εμπορίου αεροπορικών εταιρειών. Αυτό θα διευκολύνει τους επιβάτες να αποθηκεύουν προσφορές πτήσεων για έως και τρεις μήνες μετά τη δημιουργία του καλαθιού αγορών τους. Ταυτόχρονα, το Amadeus Anytime Merchandising είναι μια εύχρηστη λύση που επιτρέπει στην αεροπορική εταιρεία να ορίζει, να αναπτύσσει, να παρακολουθεί και να προσαρμόζει τη στρατηγική merchandising της σε ένα μέρος και σε πραγματικό χρόνο .
Ο Μιχάλης Κουβελιώτης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN, δήλωσε: «Καθώς η AEGEAN συνεχίζει να επεκτείνει τις ψηφιακές της δυνατότητες, η ενισχυμένη συνεργασία μας με την Amadeus σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για την περαιτέρω βελτίωση των λειτουργιών μας και την αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας. Αξιοποιώντας προηγμένες λύσεις λιανικού εμπορίου και πληρωμών, στοχεύουμε να προσφέρουμε εξατομικευμένες και απρόσκοπτες υπηρεσίες στους επιβάτες μας, από την κράτηση μέχρι την ολοκλήρωση του ταξιδιού. Αυτή η συμμαχία αντικατοπτρίζει τη συνεχή μας δέσμευση για καινοτομία και βελτίωση της εμπειρίας των πελατών μας» .
Στον τομέα των πληρωμών, το Outpayce Pay-by-Link παρέχει στους ταξιδιώτες έναν εύκολο τρόπο ολοκλήρωσης συναλλαγών στέλνοντας έναν άμεσο σύνδεσμο σε μια σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς ή πληρωμής μέσω SMS, email ή QR code. Οι ταξιδιώτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την προτιμώμενη κάρτα τους, το e-wallet ή εναλλακτικές μεθόδους πληρωμής για να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή τους. Παράλληλα, η Outpayce’s Xchange Payment Platform έχει σχεδιαστεί για να βελτιστοποιεί τις πληρωμές και να παρέχει μια ενιαία πλατφόρμα μέσω της οποίας η AEGEAN μπορεί να διαχειρίζεται ολόκληρη τη στρατηγική πληρωμών της.
Η Gwenaele Monboisset, Ανώτερη Αντιπρόεδρος Αεροπορικών Εταιρειών, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, Amadeus, δήλωσε: «Η AEGEAN έχει μια στρατηγική που επικεντρώνεται στην εξατομίκευση και το merchandising και καθώς η μετάβαση στο λιανικό εμπόριο αιχμής επιταχύνεται, είναι μια ευκαιρία να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο τη συνεργασία μας. Οι λύσεις της Amadeus έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιούν τις ευκαιρίες σε αυτόν τον τομέα. Η AEGEAN είναι ένας από τους μεγαλύτερους αερομεταφορείς στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη και είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε αυτό το ταξίδι μαζί της» .