Η American Airlines σε συμφωνία με την AT&T θα παρέχει δωρεάν Διαδίκτυο κατά την πτήση σε μέλη του προγράμματος επιβράβευσης

Δωρεάν Wi-Fi θα παρέχει στους πελάτες του προγράμματος επιβράβευσης η American Airlines καθιστώντας την την πιο πρόσφατη αεροπορική εταιρεία που προσελκύει ταξιδιώτες με βελτιωμένη συνδεσιμότητα.

Η αεροπορική εταιρεία είπε ότι η δωρεάν ασύρματη υπηρεσία Διαδικτύου θα είναι διαθέσιμη από τον Ιανουάριο για τα μέλη του προγράμματος AAdvantage, που θα ισχύει για περισσότερες από δύο εκατομμύρια πτήσεις το χρόνο και περίπου το 90% του στόλου της. Η American έχει ήδη δοκιμάσει δωρεάν Wi-Fi σε ορισμένες πτήσεις και είπε ότι η υπηρεσία ξεπέρασε τις προσδοκίες απόδοσης.

Όπως αναφέρει η Wall Street Journal, η Delta Air Lines άρχισε να παρέχει δωρεάν Wi-Fi στους επιβάτες το 2023. Η United Airlines δήλωσε τον Σεπτέμβριο ότι θα παρέχει δωρεάν Διαδίκτυο μέσω της υπηρεσίας Starlink του Έλον Μασκ και αναμένει να αρχίσει να προσφέρει την υπηρεσία τον Μάιο. Η JetBlue προσφέρει δωρεάν Wi-Fi για περισσότερο από μια δεκαετία. Οι μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες έχουν κερδίσει τους επιβάτες και έχουν αποσπάσει μεγαλύτερο μέρος των κερδών του κλάδου, προσφέροντας ένα μενού ανέσεων που απευθύνονται σε μια σειρά ταξιδιωτών. Οι μεγάλοι αερομεταφορείς έχουν επίσης αξιοποιήσει τα προγράμματα επιβράβευσης και τα ευρύτερα δίκτυά τους ως σημεία διαφοροποίησης με τους επιβάτες.

«Οι πελάτες μας εκτιμούν πολύ το να παραμένουν συνδεδεμένοι όσο βρίσκονται στον αέρα», δήλωσε στην WSJ η Χέδερ Γκαρμπόντεν, Chief Customer Officer της American.

Η American είπε ότι προσφέρει δωρεάν Wi-Fi με τον τηλεπικοινωνιακό γίγαντα AT&T που δείχνει θα τροφοδοτείται από τις δορυφορικές εταιρείες Viasat και Intelsat. Η αεροπορική εταιρεία ήταν ήδη επί μακρόν πελάτης της AT&T, είπε η εταιρεία. Η αεροπορική εταιρεία στοχεύει να προσφέρει δωρεάν Wi-Fi σε περισσότερα αεροπλάνα από οποιονδήποτε άλλο εγχώριο αερομεταφορέα. Η American, ο δεύτερος μεγαλύτερος αερομεταφορέας των ΗΠΑ σε επιβατική κίνηση, προσπαθεί να κερδίσει ξανά επαγγελματίες ταξιδιώτες προσφέροντας προνόμια και εκπτώσεις. Οι πωλήσεις της αεροπορικής εταιρείας υπέφεραν πέρυσι μετά από προσπάθεια αναθεώρησης του προγράμματος επαγγελματικών ταξιδιών της, με αποτέλεσμα εταιρικοί πελάτες να αναζητήσουν αλλού αεροπορικά ταξίδια τα τελευταία χρόνια.