Αναστάτωση προκλήθηκε σε πτήση της Ryanair από το Μάντσεστερ προς το Αγκαντίρ στο Μαρόκο, τη Δευτέρα (25/08), όταν γυναίκα επιβάτιδα επιχείρησε να ανοίξει την έξοδο κινδύνου εν ώρα πτήσης.
Η απογείωση είχε γίνει λίγο μετά τις 9 το πρωί, ωστόσο το αεροσκάφος αναγκάστηκε να επιστρέψει στο Μάντσεστερ περίπου μία ώρα αργότερα, σύμφωνα με στοιχεία από το Flight Radar 24 και το Flight Aware. Το περιστατικό σημειώθηκε ενώ το αεροπλάνο βρισκόταν στον αέρα για μόλις 67 λεπτά.
Η γυναίκα κατάφερε να αφαιρέσει μόνο την πλαστική κάλυψη της εξόδου, προτού οι υπόλοιποι επιβάτες προσπαθήσουν να την αποτρέψουν και ειδοποιήσουν το πλήρωμα καμπίνας. Τελικά απομακρύνθηκε από τη θέση δίπλα στην έξοδο κινδύνου, με τον πιλότο να παραμένει σε επιφυλακή για το υπόλοιπο της διαδρομής. Κατά την επιστροφή στο αεροδρόμιο, η επιβάτιδα συνελήφθη από την Αστυνομία του Greater Manchester.
Αμέσως μετά την προσγείωση, μηχανικοί έλεγξαν το αεροπλάνο και αντικατέστησαν ορισμένα μέρη, ώστε να συνεχιστεί με ασφάλεια το δρομολόγιο. Η Αστυνομία του Greater Manchester επιβεβαίωσε τη σύλληψη γυναίκας για «προσπάθεια ανοίγματος εξόδου κινδύνου», ενώ το αεροδρόμιο περιορίστηκε στο να επιβεβαιώσει το περιστατικό χωρίς περαιτέρω σχόλια. Η Ryanair δεν έχει ακόμη προβεί σε δήλωση.
Το αεροσκάφος απογειώθηκε ξανά στις 11:22 π.μ. με προορισμό το Διεθνές Αεροδρόμιο Al–Massira, συνεχίζοντας κανονικά το ταξίδι. Το γεγονός έρχεται σε συνέχεια της απόφασης της Ryanair νωρίτερα μέσα στη χρονιά να επιβάλλει πρόστιμο 500 λιρών σε όσους επιβάτες προκαλούν καθυστερήσεις ή αναστάτωση, στο πλαίσιο της εκστρατείας κατά της «αντιεπιβατικής συμπεριφοράς».
Η εταιρεία έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν θα δείχνει καμία ανοχή σε τέτοιες συμπεριφορές. Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωσή της: «Οι επιβάτες περιμένουν να ταξιδεύουν σε ένα άνετο και χωρίς άγχος περιβάλλον, με έγκαιρη άφιξη, χωρίς περιττές διακοπές που προκαλούνται από έναν μικρό αριθμό αντιεπιβατών». Εκπρόσωπος της Ryanair πρόσθεσε: «Είναι απαράδεκτο οι επιβάτες να υφίστανται περιττές διακοπές λόγω της συμπεριφοράς ενός μόνο αντιεπιβάτη».
Η εταιρεία υπενθύμισε ότι «δεσμεύεται να αντιμετωπίζει την αντιεπιβατική συμπεριφορά προς όφελος των επιβατών και του πληρώματος», επισημαίνοντας ότι θα συνεχίσει να διεκδικεί αποζημιώσεις από όσους δημιουργούν προβλήματα, επιβάλλοντας τουλάχιστον το πρόστιμο των 500 λιρών.