Από τον Νοέμβριο, οι επιβάτες της Ryanair θα πρέπει να χρησιμοποιούν αποκλειστικά ψηφιακές κάρτες επιβίβασης, όπως ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους.

Η διαδικασία απαιτεί online check-in και δημιουργία της κάρτας μέσω της εφαρμογής myRyanair app, ενώ οι εκτυπωμένες κάρτες δεν θα γίνονται πλέον αποδεκτές.

Η αλλαγή έχει προκαλέσει ανησυχίες κυρίως για ηλικιωμένους επιβάτες που δεν διαθέτουν ή δεν αισθάνονται άνετα με smartphones.

Ταυτόχρονα, πολλοί ταξιδιώτες ανησυχούν για περιπτώσεις όπως εξάντληση μπαταρίας, απώλεια κινητού ή προβλήματα σύνδεσης στο διαδίκτυο.

Η νέα πολιτική της Ryanair θα ισχύσει από τις 12 Νοεμβρίου, μετά από αναβολή που είχε αποφασιστεί αρχικά για τις 3 Νοεμβρίου, ώστε να αποφευχθεί η περίοδος αιχμής των σχολικών διακοπών στη Βρετανία. Η εταιρεία επισημαίνει ότι σχεδόν το 80% των επιβατών χρησιμοποιεί ήδη ψηφιακές κάρτες.

Η Ryanair σημειώνει ότι η μετάβαση σε ψηφιακές κάρτες ακολουθεί τάσεις σε άλλες βιομηχανίες εισιτηρίων, όπως συναυλίες και αθλητικές εκδηλώσεις, που έχουν υιοθετήσει πλήρως ψηφιακά εισιτήρια.

Η Dara Brady, CMO της Ryanair, δήλωσε: «Η μετάβαση της Ryanair σε 100% ψηφιακές κάρτες επιβίβασης θα προσφέρει μια ταχύτερη, πιο έξυπνη και πιο φιλική προς το περιβάλλον ταξιδιωτική εμπειρία για τους πελάτες μας».

Σε περιπτώσεις που οι επιβάτες δεν μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στην ψηφιακή κάρτα, η Ryanair επιτρέπει την έκδοση εκτυπωμένης κάρτας δωρεάν στα γκισέ του αεροδρομίου, εφόσον έχει γίνει προηγουμένως check-in online.

Η ίδια διαδικασία ισχύει και για πτήσεις που αναχωρούν από το Μαρόκο, όπου η κυβέρνηση απαιτεί υποχρεωτικά εκτυπωμένη κάρτα επιβίβασης.