Η Iberia, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ισπανίας υιοθέτησε τη λύση Ancillary Services της Amadeus, προκειμένου να διανείμει το πρόγραμμα βοηθητικών υπηρεσιών της στα ταξιδιωτικά γραφεία.
Η λύση παρουσιάζεται στην Ισπανία, όπου τα ταξιδιωτικά γραφεία θα μπορούν πλέον να προσφέρουν την προηγμένη δυνατότητα επιλογής θέσης στους πελάτες τους. Η νέα υπηρεσία επιτρέπει στους ταξιδιώτες να κρατούν τη θέση της προτίμησής τους πριν από τη διαδικασία του check in, δηλαδή όταν οι θέσεις ανοίγονται για τη πτήση και δίνει τη δυνατότητα επιλογής θέσης κατά προτίμηση, όπως είναι για παράδειγμα οι θέσεις κοντά στην έξοδο.
Η λύση της Amadeus έχει επίσης ενσωματωθεί σε όλα τα τηλεφωνικά κέντρα και γραφεία πωλήσεων της Iberia, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να εξυπηρετηθούν κατά τον ίδιο τρόπο από όλα τα κανάλια πωλήσεων.
“Με την υιοθέτηση της λύσης της Amadeus έχουμε πλέον στα χέρια μας την υποδομή τεχνολογίας που θα μας επιτρέψει να εκτελέσουμε μακροπρόθεσμα τη στρατηγική βοηθητικών υπηρεσιών μας,” δήλωσε ο κ. Jose Arribas, Επικεφαλής του Τμήματος Commercial Logistics της Iberia. Και συνέχισε “Συνεργαζόμαστε στενά με την Amadeus εδώ και μερικούς μήνες για να φέρουμε αυτή την τεχνολογία στα συνεργαζόμενα ταξιδιωτικά γραφεία, ούτως ώστε να προσφέρουν τις υπηρεσίες μας στους πελάτες τους και να ενισχύσουν τον ρόλο τους ως σύμβουλοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών. Αυτό αποτελεί ακόμη μια απόδειξη της δέσμευσής μας να συνεργαζόμαστε όσο αποτελεσματικά γίνεται με τους συνεργάτες μας.”
Τα ταξιδιωτικά γραφεία στην Ισπανία είναι σε θέση να πραγματοποιούν κρατήσεις για προηγμένη επιλογή θέσης μέσα από το πρότυπο Electronic Miscellaneous Document (EMD). Το εργαλείο ηλεκτρονικών μηνυμάτων διευκολύνει την έκδοση, διαχείριση, διανομή και εκπλήρωση των βοηθητικών υπηρεσιών. Όπως και με το ηλεκτρονικό εισιτήριο το 2007, το EMD είναι μέρος της πρωτοβουλίας e-Services της IATA, για την εξάλειψη της χρήσης χαρτιού και για να διευκολυνθούν οι διαδικασίες.
Η Amadeus έχει ενσωματώσει έναν μοναδικό, interactive κατάλογο στην πλατφόρμα πώλησης ταξιδιωτικών γραφείων, ο οποίος παρουσιάζει ξεκάθαρα το εύρος των διαθέσιμων προαιρετικών επιλογών της αεροπορικής εταιρείας. Με αυτό τον τρόπο το ταξιδιωτικό γραφείο μπορεί να δει, να προκρατήσει και να πωλήσει βοηθητικές υπηρεσίες γρήγορα και αποτελεσματικά. Το περιεχόμενο του καταλόγου – οι υπηρεσίες και οι περιγραφές του – ελέγχονται από την αεροπορική εταιρεία, η οποία θα χρησιμοποιήσει αυτό τον χώρο για να διαφοροποιήσει την προσφορά της.
“Οι βοηθητικές μας υπηρεσίες επιτρέπουν στις αεροπορικές εταιρείες να εμπορεύονται τις υπηρεσίες τους με ταξιδιωτικά γραφεία ακριβώς όπως θα έκαναν και μέσα από τα υπόλοιπα κανάλια πωλήσεων, αλλά επίσης και να παράγουν επιπλέον έσοδα, κάνοντας τη διαδικασία της κράτησης αποτελεσματική και ξεκάθαρη για το ταξιδιωτικό γραφείο,” δήλωσε ο κ. David Doctor, Διευθυντής του Τμήματος Distribution Marketing της Amadeus.
Μια πρόσφατη ανάλυση από την Ideaworks, μια συμβουλευτική εταιρεία για την βιομηχανία της αεροπορίας, εκτιμά ότι τα έσοδα των αεροπορικών εταιρειών από τις βοηθητικές υπηρεσίες αυξήθηκαν στα 32.5 δις δολάρια για το 2011. Σύμφωνα με τη μελέτη, τα έσοδα από βοηθητικές υπηρεσίες έβγαλαν τις αεροπορικές εταιρείες από ζημιογόνο θέση και συνεχίζουν να προσφέρουν ένα πολύ καλό αντιστάθμισμα από την αύξηση των τιμών των καυσίμων.
Δεκαεφτά άλλες αεροπορικές εταιρείες έχουν υιοθετήσει τη λύση Ancillary Services της Amadeus. Η λύση έχει ήδη εφαρμοστεί σε κύριες αγορές όπως η Γαλλία, η Ολλανδία και η Σκανδιναβία, τόσο για το online κανάλια, όσο και για το κανάλια των ταξιδιωτικών γραφείων.