Ο διευθυντής Sales, marketing and e-commerce της Thomas Cook, Mike Hoban, δήλωσε πως η Ελλάδα καταγράφει μία “πραγματικά δυναμική επιστροφή” στην βρετανική τουριστική αγορά, on line και συμβατική, με το ενδιαφέρον και τις κρατήσεις να εμφανίζουν πολύ μεγάλη αύξηση σε σύγκριση με τις αρχές του έτους και φυσικά και με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Σύμφωνα και με τα στοιχεία από το Holiday Monitor του τουριστικού οργανισμού, ο M. Hoban υπογράμμισε ότι η Ελλάδα ανέβηκε στη θέση του δεύτερου δημοφιλέστερου προορισμού ως προς τα στοιχεία ζήτησης που καταγράφει και όλα δείχνουν ότι η χώρα μας θα κινηθεί πολύ δυναμικά και στις πωλήσεις.

Οι αναζητήσεις και το ενδιαφέρον για Σαντορίνη, Κρήτη, Ζάκυνθο, αλλά και Κεφαλονιά είναι σημαντικά αυξημένες και όχι μόνον για πακέτα all-inclusive, αλλά και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.