Η Amadeus παρουσιάζει μοναδική λύση που επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρείες να διαχειρίζονται καλύτερα τις καθυστερημένες και ακυρωμένες πτήσεις. amadeus new logoΗ TAM Airlines έχει επιβεβαιωθεί ως η πρώτη αεροπορική εταιρεία που θα χρησιμοποιήσει τη νέα λύση, η οποία θα χρησιμοποιεί έξυπνες και εξατομικευμένες επιλογές εξυπηρέτησης που θα επιτρέψουν στους ταξιδιώτες να απολαύσουν βελτιωμένη ταξιδιωτική εμπειρία, προσφέροντας παράλληλα στις αεροπορικές εταιρείες την ευκαιρία να εξοικονομήσουν χρήματα και να διαχειριστούν πιο αποτελεσματικά τους επιβάτες Το λανσάρισμα του Amadeus Personal Disruption Companion έρχεται μετά την έρευνα που δημοσιεύτηκε το 2013 με τίτλο “Passengers-first: re-thinking irregular operations” και διενεργήθηκε από την Amadeus για την καλύτερη κατανόηση των προβλημάτων των αεροπορικών εταιρειών Φανταστείτε έναν κόσμο όπου όταν μια πτήση έχει καθυστέρηση ή ακυρώνεται ο ταξιδιώτης δεν θα χρειάζεται να σηκώσει το τηλέφωνό του για να επικοινωνήσει με την αεροπορική εταιρεία ή να στηθεί στην ουρά στο αεροδρόμιο για να δει τι πρέπει να κάνει. Αντίθετα, φανταστείτε ταξιδιώτες που θα μπορούν να αποφύγουν το άγχος και το στρες που προέρχονται από τα προβλήματα στις πτήσεις με ένα μόνο πάτημα στο smartphone ή το tablet τους, όπου θα προσφέρονται αυτόματα πολλές εναλλακτικές επιλογές ταξιδιού μέσω εξατομικευμένων και εξειδικευμένων λύσεων στις συσκευές των ταξιδιωτών σε πραγματικό χρόνο. Φανταστείτε ταυτόχρονα ένα κόσμο όπου οι αεροπορικές εταιρείες θα μπορούσαν, εν συνεχεία, να κάνουν εξατομικευμένες προσφορές στους ταξιδιώτες, πριν, στη διάρκεια, αλλά και μετά την επανακράτηση του ταξιδιού τους σε περιπτώσεις προβλημάτων, όπως δωρεάν ξενοδοχείο ή αναβάθμιση θέσης ή ακόμη και επιπρόσθετες πληρωμένες υπηρεσίες, όπως υπηρεσίες spa στο αεροδρόμιο. Φανταστείτε επίσης ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα μπορούν να αυτοματοποιούν ολόκληρη τη διαδικασία διαχείρισης προβλημάτων, αναλαμβάνοντας τη συνολική διαχείριση, από τα εισιτήρια και τα EMD μέχρι τις όποιες ανανεώσεις στο Inventory, έκδοση νέων καρτών επιβίβασης και ακόμη και μεταφορά αποσκευών σε νέα πτήση, προσφέροντας αντίστοιχα μεγάλες δυνατότητες εξοικονόμησης κόστους, βελτίωση των επιπέδων loyalty και brand advocacy και βελτιστοποίηση κόστους. Αυτός ο ιδεατός κόσμος γίνεται πλέον πραγματικότητα τόσο για τους ταξιδιώτες όσο και για τις αεροπορικές εταιρείες, αφού η Amadeus παρουσιάζει την πρώτη mobile λύση στην ταξιδιωτική βιομηχανία για την διαχείριση των προβλημάτων στις πτήσεις, με βάση προσωποποιημένες και έξυπνες επιλογές επανεξυπηρέτησης, ούτως ώστε να διαχειριστεί καλύτερα το αιώνιο πρόβλημα των καθυστερημένων και ακυρωμένων πτήσεων. Η λύση Amadeus Personal Disruption Companion, η οποία θα είναι διαθέσιμη σε white label βάση στις αρχές του 2015, είναι μοναδική στην αγορά, καθώς έχει μια πλήρως πελατοκεντρική προσέγγιση για την διαχείριση των προβλημάτων στις πτήσεις και δίνει στον ταξιδιώτη τον έλεγχο σε περίπτωση καθυστέρησης ή ακύρωσης πτήσης. Η λύση λειτουργεί κατανοώντας και αναλύοντας ποιος ταξιδεύει και για πού, συνδυάζοντας αυτές τις πληροφορίες με επιλογές, όπως η γλώσσα και η επιλογή τρόπου επικοινωνίας. Αυτή η πληροφορία έπειτα προσωποποιείται πλήρως, αξιοποιώντας το ιστορικό ταξιδιού και αγοράς βοηθητικών υπηρεσιών του κάθε επιβάτη, καθώς επίσης και άλλες προσωπικές προτιμήσεις. Η λύση, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη TAM Airlines, τον εθνικό αερομεταφορέα της Βραζιλίας και μέλος του Ομίλου LATAM Airlines, πρωτοπαρουσιάστηκε στο συνέδριο Travel Innovation της PhoCusWright, όπου η λύση ήταν επιλαχούσα στα βραβεία Established Companies. Η κα Julia Sattel, Ανώτατη Αντιπρόεδρος του Τμήματος Τεχνολογίας Αεροπορικών Εταιρειών του Ομίλου Amadeus δήλωσε: “Πιστεύουμε ότι η ευκαιρία που προκύπτει για την αγορά να προσφέρει πιο αποτελεσματικές υπηρεσίες διαχείρισης προβλημάτων είναι τεράστια. Είναι γεγονός ότι οι Αμερικάνικες αεροπορικές εταιρείες μόνο έχασαν 7,2 δις δολάρια σαν αποτέλεσμα των προβλημάτων στις πτήσεις το 2012, ενώ μια έρευνα της IATA υποστηρίζει ότι οι αεροπορικές εταιρείες που φτάνουν ταχύτερα από την κρίση στην ανάκαμψη θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν μέχρι και 455 εκ. δολάρια[1] κάθε χρόνο μόνο από κόστη επανακράτησης εισιτηρίων. Όταν τα πράγματα πάνε στραβά οι επιβάτες θέλουν να δουν αυτοματοποιημένες και έξυπνες επιλογές επανεξυπηρέτησης και προσφορές που έχουν προσαρμοστεί στις δικές τους μοναδικές ανάγκες.” Και συνεχίζει: “Αντί να προτιμούμε την προσέγγιση που επικεντρώνεται στις λειτουργίες κατά την εξυπηρέτηση των επιβατών, συμβουλεύουμε ότι χρειάζεται να επανεξετάσουμε ολοκληρωτικά το πώς χειριζόμαστε τα προβλήματα έχοντας ως πρώτη προτεραιότητα τον επιβάτη και από το να μεταφέρουμε τους επιβάτες από την μια ακυρωμένη πτήση στην άλλη θα πρέπει να καταλάβουμε και να ανταποκριθούμε στο πως η καθυστέρηση επηρεάζει αυτό το άτομο και τους μοναδικούς λόγους για τους οποίους ταξιδεύει. Πιστεύουμε επίσης ότι αποτελεί μια άριστη ευκαιρία να προσφέρουμε καλύτερη ταξιδιωτική εμπειρία ως μέρος ενός έξυπνου και δυναμικού ταξιδιωτικού οικοσυστήματος, το οποίο τοποθετεί στον πυρήνα του τον συνεχώς εξελισσόμενο σύγχρονο ταξιδιώτη.” Ο κ. Daniel Limena, E-Commerce Projects & Operations Manager της TAM Airlines σχολίασε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την Amadeus για να αναπτύξουμε μια λύση που θα προσφέρει τη σιγουριά στους επιβάτες ότι κάθε πρόβλημα θα αντιμετωπίζεται με αποτελεσματικό και εξατομικευμένο τρόπο. Αναμένουμε ότι αυτή η καινοτομία θα μειώσει τα κόστη που σχετίζονται με τα προβλήματα στις πτήσεις, θα προσφέρει μια ταχύτερη και πιο αξιόπιστη ανταπόκριση στους πελάτες μας και εν τέλει, υπό ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες, θα μας επιτρέψει να παρέχουμε μια ταξιδιωτική εμπειρία για την οποία θα είμαστε πραγματικά υπερήφανοι.” Το λανσάρισμα του Amadeus Personal Disruption Companion έρχεται μετά από την παρουσίαση της έρευνας της Amadeus το 2013, την οποία επιμελήθηκε ο Norm Rose, η οποία εξετάζει τη διαχείριση προβλημάτων. Σύμφωνα με την έρευνα, με τίτλο, “Passengers First: re-thinking irregular operations”, το 33% των επιβατών δηλώνουν ότι η μεγαλύτερη πηγή άγχους σε περιόδους προβλημάτων είναι η ανεπαρκής πληροφόρηση για το τι συμβαίνει και ακολουθεί το 18% των επιβατών το οποίο παραπονιέται ότι λαμβάνει αντικρουόμενη πληροφόρηση.