Αρκετά χρόνια μετά την απόσυρσή του, η Εθνική Υπηρεσία Αεροναυπηγικής, ανέθεσε το συμβόλαιο για έναν προκαταρκτικό σχεδιασμό ενός «low boom» αεροσκάφους που θα είναι για  επίδειξη.  Αυτό θα είναι το πρώτο αεροσκάφος, από μία σειρά πειραματικών αεροσκαφών που θα ονομάζονται X-Planes. Η πρωτοβουλία ήταν της New Aviation Horizons που προέκυψε μέσα από τον προϋπολογισμό του 2017 για την υπηρεσία.

Ο Τσαρλς Μπόλντεν, επικεφαλής της NASA έκανε την ανακοίνωση τη Δευτέρα στο Ronald Reagan Washington National Airport: «Η NASA εργάζεται σκληρά για να κάνει τις πτήσεις πιο “πράσινες”, ασφαλέστερες και πιο αθόρυβες- αναπτύσσοντας παράλληλα αεροσκάφη που ταξιδεύουν γρηγορότερα και δημιουργώντας ένα σύστημα αεροπορίας που λειτουργεί πιο αποδοτικά» είπε ο Μπόλντεν. «Σε αυτό το πλαίσιο, αξίζει να σημειωθεί ότι έχουν περάσει περίπου 70 χρόνια από τότε που ο Τσακ Γίγκερ έσπασε το φράγμα του ήχου στο Bell X-1.Τώρα συνεχίζουμε αυτή την παράδοση υπερηχητικών X-plane με αυτή την ανάθεση προκαταρκτικού σχεδίου για ένα πιο αθόρυβο υπερηχητικό τζετ με προσανατολισμό στις επιβατηγές πτήσεις».

Για να ολοκληρώσει τον σχεδιασμό για QueSST (Quiet Supeersonic Technology), η NASA επέλεξε ομάδα της Lockheed Martin Aeronautics Company. Για την ενέργεια αυτή η εταιρεία θα λάβει περίπου 20 εκατ. δολάρια σε χρονικό διάστημα  17 μηνών.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι πέρα από τον σχεδιασμό του αεροσκάφους, θα γίνει και μία αξιολόγηση για να καταγραφεί η αντίδραση του κοινού στο νέο αθόρυβο υπερηχητικό σχέδιο.