Τα αεροδρόμια που παραμένουν στο κράτος, πρόκειται να μπουν στο νέο ταμείο αποκρατικοποιήσεων, το οποίο θα χρηματοδοτεί μέσα από τα έσοδά του,το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων, το χρέος, το ασφαλιστικό σύστημα και θα διαχειρίζεται την ιδιωτική περιουσία του Δημοσίου.
Επενδυτικό ενδιαφέρον σημειώνεται για τους αερολιμένες της Πάρου, της Καλαμάτας και της Χίου, όπου σύμφωνα με την αγορά μπορούν να λειτουργήσουν σαν αεροδρόμια «μπουτίκ» όπως πρόκειται να εφαρμοστεί και στους αερολιμένες της Σαντορίνης και της Μυκόνου από την κοινοπραξία της Fraport-Slentel.
Όπως δείχνουν παλαιότερες αναλύσεις του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) , τα αεροδρόμια της Καλαμάτας και της Χίου είναι μέσα στους εννέα αερολιμένες που είχαν επιβατική κίνηση κατώτερη από 250.000 ανά έτος. Το αεροδρόμιο της Πάρου βρισκόταν ανάμεσα στα 15 πολύ μικρά αεροδρόμια με επιβατική κίνηση ίση ή χαμηλότερη από 75.000 επιβάτες το χρόνο.
Επίσης, σύμφωνα με τα σενάρια της προβολής κίνησης που περιλαμβάνονται στην εθνική πολιτική αεροδρομίων, το 2037:
- η Χίος θα κυμαίνεται μεταξύ 369.000 και 554.000 επιβατών (χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η επέκταση του διαδρόμου απογείωσης)
- η Καλαμάτα μεταξύ 103.000 και 143.000
- η Πάρος από 52.000 έως 126.000 επιβάτες
Αρμόδια για τα έργα, μεταξύ άλλων είναι η Διεύθυνση Υποδομών Αεροδρομίων (ΔΥΑ), σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη. Σε καθέναν από τους τρεις αερολιμένες θα εφαρμοστούν διαφορετικά έργα, ανάλογα με τις ανάγκες που υπάρχουν.
Ωστόσο η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει σταματήσει τις κρατικές ενισχύσεις, μετά από δαπάνες που έγιναν σε διάφορα κράτη για έργα αεροδρομίων, αλλά δεν υπήρξαν αποτελέσματα.
Όπως αναφέρεται στον «νόμο Χατζηδάκη», τα εναπομείναντα στο κράτος αεροδρόμια, θα μεταβιβαστούν σε νέα δημόσια εταιρεία με το όνομα «Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Περιφερειακών Αεροδρομίων» (ΑΕΔΙΠΑ).