Πολλές είναι οι αεροπορικές εταιρείες που φροντίζουν να προσέχουν τους τακτικούς πελάτες τους.
- Singapore Airlines: Διαθέτει διάφορων ειδών ανέσεις για τους πελάτες της. Από την εμπειρία μιας πτήσης στη Business Class μέχρι προτεραιότητα στον έλεγχο των εισιτηρίων.
- Virgin Atlantic Airways: Οι τακτικοί πελάτες μπορούν να εξαργυρώσουν τους πόντους σε αρκετά ταξίδια που είναι στο δίκτυο των εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται (All Nippon Airways, Delta).
- Emirates: Οι έφηβοι κάτω των 16 ετών μπορούν με το Skywards Skysurfers, Να αναβαθμίσουν την πτήση τους ή να εξασφαλίσουν ένα δωρεάν εισιτήριο για το Duabai’s Wild Wadi Water Park.
- Cathay Pacific Airways: Με το Marco Polo Club, οι συχνοί πελάτες της αεροπορικής μπορούν να παίρνουν μαζί στα ταξίδια τους άλλο ένα άτομο χωρίς καμία παραπάνω επιβάρυνση.
- Air New Zealand: Δεν χρειάζεται να πραγματοποιήσει κανείς πολλά ταξίδια με τη συγκεκριμένη αεροπορική για να τον ανταμείψει. Οι τρόποι επιβράβευσης στους πελάτες είναι ένα δωρεάν εισιτήριο για να πάρουν κάποιον μαζί τους ή αλλαγή της κατηγορίας θέσης.
- Qantas: Το υπέρτατο δώρο επιβράβευσης εδώ, είναι η απόλαυση ενός ταξιδιού στο πολυτελές σαλόνι πίνοντας σαμπάνια και κάνοντας σπα.
- Scandinavian Airlines (SAS): Οι τακτικοί επιβάτες μπορούν με το πρόγραμμα Eurobonus να έχουν μία δωρεάν πτήση.
- Alaska Airlines: Έχει αρκετά προγράμματα τα οποία δε λήγουν ποτέ και έτσι ο πελάτης μπορεί να τα εξαργυρώσει οποιαδήποτε στιγμή θελήσει.
- Southwest Airlines: Έχει το πρόγραμμα Rapid Rewards μέσα από το οποίο δίνει στον πελάτη ένα δωρεάν εισιτήριο για τον/την φίλο/φίλη του.
- Swiss: Μετά από ένα συγκεκριμένο αριθμό ταξιδίων με τη συγκεκριμένη αεροπορική ο επιβάτης μπορεί με το πρόγραμμα Miles and More να απολαύσει της παροχές της Business Class.