Νέα δρομολόγια προς Ελλάδα, μεταξύ των οποίων η Σαντορίνη και η Κέρκυρα, νέοι προορισμοί προς εξωτικούς προορισμούς, 260 νέα αεροσκάφη έως το 2025 και 200 (!) πτήσεις την εβδομάδα από την Ελλάδα, είναι μερικά από τα ευχάριστα νέα που ανακοίνωσε ο όμιλος Lufthansa στη σημερινή συνέντευξη τύπου.
Μάλιστα, παρουσιάστηκε και ο πρώτος Έλληνας που αναλαμβάνει καθήκοντα γενικού διευθυντή του παραρτήματος του ομίλου στην Αθήνα, ο κος Κωνσταντίνος Τζεβελέκος. O Κωνσταντίνος Τζεβελέκος ανέφερε συγκεκριμένα «είναι τιμή μου να διευθύνω τη δυναμική ομάδα της Αθήνας, η οποία προσφέρει στους επιβάτες μας στην Ελλάδα και την Κύπρο μια μεγάλη ποικιλία ταξιδιωτικών επιλογών. Ο όμιλος Lufthansa διαθέτει το πλουσιότερο χαρτοφυλάκιο προορισμών παγκοσμίως.»
Σύμφωνα με τον κ. Τζεβελέκο, κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής σεζόν, οι αεροπορικές εταιρείες του ομίλου Lufthansa θα εκτελούν περίπου 200 πτήσεις την εβδομάδα από την Ελλάδα. Σε αυτές περιλαμβάνονται οι πτήσεις της Lufthansa, της SWISS, της Austrian, της Brussels Airlines, της Eurowings και της Edelweiss, προσφέροντας έτσι στους τουρίστες απ´ όλη την Ευρώπη πολλές επιλογές για διακοπές σε ελληνικά νησιά.
Ο Κωνσταντίνος Τζεβελέκος
Ο αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Υπηρεσιών για τη Μέση Ανατολή, Αφρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο Tamur Goudarzi-Pour, επισήμανε πως ο όμιλος Lufthansa έχει αναπτύξει ισχυρούς δεσμούς με τον ελληνικό επιχειρηματικό και τουριστικό κλάδο ενισχύοντας την θέση του στην ελληνική αγορά.
Κατά την καλοκαιρινή σεζόν 2016 ο όμιλος Lufthansa θα πραγματοποιεί 23.140 πτήσεις την εβδομάδα προς 316 προορισμούς σε 101 χώρες. Η Lufthansa θα εστιάσει στον εμπλουτισμό του δικτύου της με δημοφιλείς προορισμούς αναψυχής. Ενδεικτικά αναφέρονται η Τάμπα στη Φλόριντα, ο Μαυρίκιος στον Ινδικό Ωκεανό, το Μαλέ στις Μαλβίδες και το Πόρτο στην Πορτογαλία.
Σημαντικά για την αγορά της Ελλάδας είναι και τα δύο νέα δρομολόγια προς τον Παναμά και το Σαν Χοσέ στην Καλιφόρνια. Ο Παναμάς, εκτός από ανερχόμενο χρηματοοικονομικό κέντρο, αποτελεί κύριο προορισμό για τον κλάδο της ναυτιλίας, ο οποίος είναι εξαιρετικής σημασίας για την Ελλάδα. Σήμερα η Lufthansa εξυπηρετεί την πόλη του Παναμά απευθείας από τη Φρανκφούρτη. Οι πτήσεις προς το Σαν Χοσέ, την πύλη του Silicon Valley της Καλιφόρνιας, θα ξεκινήσουν τον Ιούλιο, συμπληρώνοντας τα καθημερινά δρομολόγια της Lufthansa και της SWISS προς το Σαν Φρανσίσκο και προσφέροντας απευθείας πρόσβαση στην “καρδιά” της αμερικανικής υψηλής τεχνολογίας.
Ο Όμιλος Lufthansa ξεκίνησε με επιτυχία το μεγαλύτερο πρόγραμμα ανανέωσης στόλου. Μέχρι το 2025, οι αεροπορικές εταιρείες του ομίλου θα παραλάβουν 260 νέα αεροσκάφη προηγμένης τεχνολογίας. Η αξία της επένδυσης ανέρχεται στα 36 δισεκατομμύρια ευρώ (βάσει τιμοκαταλόγου) και αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα επενδυτικά προγράμματα που έχουν γίνει από γερμανικές επιχειρήσεις εισηγμένες στο χρηματιστήριο.
Ο ανανεωμένος στόλος θα περιλαμβάνει αεροσκάφη τύπου A320Neos, Boeing 777-300ER για την SWISS, C-Series regional και A350-900. Προς τα τέλη της δεκαετίας, η Lufthansa θα αρχίσει να παραλαμβάνει τα πρώτα Boeing 777-9x, με τα οποία και θα ολοκληρωθεί το τρέχον επενδυτικό πρόγραμμα.
«Μόλις ολοκληρώθηκε ένα πολυετές πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των υφιστάμενων αεροσκαφών ευρείας ατράκτου με νέες καμπίνες. Πρόκειται για μια επένδυση ύψους 1 εκατομμυρίου ευρώ ημερησίως»,σημείωσε ο κ. Goudarzi-Pour.
Στα τέλη του 2015, η Lufthansa ολοκλήρωσε την εγκατάσταση των πεντάστερων καμπίνων First Class, διηπειρωτικών Business Class και των ολοκαίνουριων καμπίνων Premium Economy σε περισσότερα από 100 αεροσκάφη ευρείας ατράκτου, προσφέροντας με συνέπεια ένα ποιοτικό προϊόν στους επιβάτες των διηπειρωτικών πτήσεων.
Επιπρόσθετα, η Lufthansa επενδύει σε προϊόντα εδάφους, με το νέο Satellite Terminal που αποτελεί επέκταση του Terminal 2 στο αεροδρόμιο του Μονάχου και αναμένεται να εγκαινιαστεί στα τέλη Απριλίου. Η νέα εγκατάσταση θα αυξήσει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας κατά 11 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως και θα προσφέρει στη Lufthansa και τους Star Alliance εταίρους της επιπλέον 52 gates και 27 θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών.
Το νέο Satellite Terminal είναι ο πρώτος midfield αεροσταθμός στην Ευρώπη και θα στεγάζει πέντε αίθουσες αναμονής της Lufthansa (μία First Class Lounge, δύο Senator Lounges, δύο Business Lounges) με συνολικό εμβαδόν 4.500 τ.μ. Επιπλέον, περισσότερα από 7.000 τ.μ. θα διατεθούν σε εστιατόρια που θα προσφέρουν τοπική και διεθνή κουζίνα.
Επίσης, η Lufthansa αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες και προσφέρει στο ταξιδιωτικό κοινό νέες υπηρεσίες βάσει τοποθεσίας, π.χ. οι επιβάτες στο αεροδρόμιο του Μονάχου που κινούνται σε κοντινή απόσταση από την Business Class lounge θα λαμβάνουν με SMS ενημερώσεις για πρόσβαση σε αυτή. Με τον ίδιο τρόπο θα ενημερώνονται και για άλλες βοηθητικές υπηρεσίες που διατίθενται μέσω της εφαρμογής της Lufthansa για συσκευές κινητών τηλεφώνων.
Επιπλέον, η εταιρεία επενδύει στη διάθεση ασύρματης σύνδεσης στο διαδίκτυο εντός των αεροσκαφών μικρών και μεσαίων αποστάσεων. Κατέχοντας ήδη ηγετικό ρόλο στον κλάδο και έχοντας εξοπλίσει περισσότερα από 100 αεροσκάφη διηπειρωτικών πτήσεων με ευρυζωνικό ασύρματο διαδίκτυο μέσω της πλατφόρμας Flynet, η Lufthansa θα αρχίσει από φέτος να εξοπλίζει και την οικογένεια των A320 με ένα παρόμοιο προϊόν, επιδιώκοντας πλήρη κάλυψη του στόλου των A319, A320, A321 έως το 2018.
«Οι επιβάτες που ταξιδεύουν στην Ευρώπη θα μπορούν μέσω του Flynet να παραμένουν συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσης. Έτσι καλύπτουμε μια βασική ανάγκη των ταξιδιωτών, οι περισσότεροι από τους οποίους σήμερα ταξιδεύουν με ένα τουλάχιστον smartphone»,πρόσθεσε ο κ. Goudarzi –Pour.
Η Lufthansa είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη που ήδη χρησιμοποιεί τη βραβευμένη πλατφόρμα Board Connect και προσφέρει στους επιβάτες τη δυνατότητα streaming ταινιών, τηλεοπτικών προγραμμάτων, μουσικής και E-journals μέσω της εφαρμογής Lufthansa Entertainment που είναι διαθέσιμη σε 20 αεροσκάφη τύπου A321.
Τέλος, η Lufthansa αναλαμβάνει ηγετικό ρόλο και στον τομέα εντοπισμού αποσκευών. Σε συνέχεια της πρωτοποριακής συνεργασίας της με τη γερμανική εταιρεία ειδών ταξιδίου Rimowa, η Lufthansa από το Μάρτιο προσφέρει ηλεκτρονικές ετικέτες που τοποθετούνται στις αποσκευές και διευκολύνουν στον εντοπισμό τους.