Προσφορές εισιτηρίων
Αρχική Εξυπηρέτηση «Επιεικώς απαράδεκτες και προσβλητικές οι δηλώσεις της Ryanair»

«Επιεικώς απαράδεκτες και προσβλητικές οι δηλώσεις της Ryanair»

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων (FEDHATTA), κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, χαρακτηρίζει τα δημοσιεύματα και τις δηλώσεις  του εμπορικού Διευθυντή της Ryanair, Ντέϊβιντ Ο’ Μπράιεν «επιεικώς απαράδεκτα, προσβλητικά και εκβιαστικά». 
 
Με αφορμή τις αποφάσεις της αεροπορικής εταιρείας Ryanair για διακοπή πτήσεων προς ελληνικούς προορισμούς, ο κ. Τσιλίδης τονίζει ότι «τέτοιου είδους συμπεριφορές δεν θα πρέπει να δέχεται καμία χώρα και αγορά στον κόσμο από οποιαδήποτε αεροπορική εταιρεία της οποίας μοναδικός σκοπός είναι να εξασφαλίσει ίδια οφέλη για ευνοϊκότερο και μόνο για την ίδια, ανταγωνιστικό περιβάλλον. 
Επίσης θεωρώ απαράδεκτη και αναξιοπρεπή την αναφορά του εκπροσώπου της εταιρείας και το χαρακτηρισμό του στο πρόσωπο της Eλληνίδας υπουργού Τουρισμού, αλλά και τις κατηγορίες του προς τους υπουργούς Τουρισμού των προηγούμενων δύο ετών και μας είναι πολύ δύσκολο να δεχτούμε ότι ο οποιοσδήποτε Εμπορικός Διευθυντής εταιρείας, δεν θα σέβεται τους θεσμούς, δεν θα είναι ευγενής αλλά προσβλητικός και ειρωνικός.
Αντί να είναι ευγνώμονες για τη δραστηριοποίησή τους στη χώρα μας, έμμεσα υποβοηθούμενοι οικονομικά από Δήμους και Περιφέρειες αρκετά χρόνια τώρα ώστε να πραγματοποιούν προγράμματα πτήσεων που αποφέρουν στην εταιρεία τους κέρδη και ανάπτυξη, εκείνοι εκμεταλλεύονται ασύστολα τις συγκυρίες που προκύπτουν από οικονομικά και άλλα γεγονότα, εκβιάζοντας με μείωση πτήσεων, ουσιαστικά για να πετύχουν ακόμα ευνοϊκότερους εμπορικούς όρους».
 
Καταλήγει λέγοντας ότι «το πιο εξοργιστικό, είναι η αντισυνταγματική αναφορά στα δικαιώματα των εργαζομένων και τον τρόπο που θα διεκδικούν τα αιτήματά τους, ακόμα δε περισσότερο η αναφορά της εκχώρησης του ελέγχου του εναέριου χώρου σε γειτονικές χώρες. Το μόνο που δεν ζήτησε ακόμα είναι η εταιρεία να κυβερνά τη χώρα και να καθορίζει, ανάλογα με τα συμφέροντά της, πως θα νομοθετεί».
 
Ευτ.Βασιλάκης: Πετύχαμε, χωρίς να λάβουμε έκπτωση από το σπατόσημο
 
O Ευτύχης Βασιλάκης, Αντιπρόεδρος της Aegean, δήλωσε πως η εταιρεία πέτυχε υψηλούς στόχους χωρίς να ζητήσει καμία έκπτωση από το ελληνικό κράτος.
 

Η Aegean κατάφερε να αυξήσει τον αριθμό των επιβατών σε σχεδόν 12 εκατομμύρια από 1 εκ. χωρίς ποτέ να λάβει ούτε ένα ευρώ έκπτωση από το σπατόσημο, σημειώνει ο αντιπρόεδρος της Aegean Ευτυχής Βασιλάκης, απαντώντας σε ερώτηση του Capital.gr, με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του εμπορικού διευθυντή της Ryanair Ντέιβιντ Ο’Μπράιεν για διακοπή των καλοκαιρινών πτήσεων λόγω των υψηλών χρεώσεων των αεροδρομίων.

Ο κ. Βασιλάκης σημειώνει ότι η παράταση της χρονικής ισχύος των συμβάσεων παραχώρησης του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» είναι αναγκαία προκειμένου να διασφαλιστούν χαμηλές χρεώσεις.

«Η πρόσφατη υπογραφή συμφωνίας με την Fraport για 50 χρόνια για τα περιφερειακά αεροδρόμια έδειξε ότι οι επενδύσεις και το τίμημα για το δημόσιο μπορούν να συμβαδίσουν με τη διατήρηση χαμηλών χρεώσεων» εξηγεί.

Αναλυτικά, ο επικεφαλής της Aegean δηλώνει: «Η Aegean, αναπτύχθηκε από 1 εκατ. επιβάτες σε σχεδόν 12 εκατ. και από 2 σε 150 προορισμούς, χωρίς να λάβει ποτέ έκπτωση, έστω και ενός ευρώ, από το σπατόσημο. Λειτουργούμε από όλα σχεδόν τα αεροδρόμια και για όλο το χρόνο!

Δεκάδες φορές έχουμε δηλώσει ότι η ανταγωνιστικότητα των χρεώσεων και της λειτουργίας των αεροδρομίων και των υποδομών είναι κρίσιμη για την ανάπτυξη. Ειδικά το αεροδρόμιο της Αθήνας με εξαιρετική υποδομή και λειτουργία, έχει εξαιρετικά υψηλό κόστος για τους επιβάτες και τις αεροπορικές εταιρείες, επειδή η σύμβαση παραχώρησης έχει μικρή διάρκεια. Η πρόσφατη υπογραφή συμφωνίας με την Fraport για 50 χρόνια για τα περιφερειακά αεροδρόμια έδειξε ότι οι επενδύσεις και το τίμημα για το δημόσιο μπορεί να συμβαδίσει με τη διατήρηση χαμηλών χρεώσεων.

Το ίδιο πρέπει να γίνει με την παράταση για την Αθήνα που τώρα ξεκινά να συζητά η κυβέρνηση με τους Καναδούς μετόχους. Περισσότερος χρόνος στις συμβάσεις παραχώρησης σημαίνει χαμηλότερες χρεώσεις για τους επιβάτες και τις αεροπορικές και χρεώσεις πιο κοντά στην Κωνσταντινούπολη και στην Βαρκελώνη, τους βασικούς μας ανταγωνιστές. Αυτή είναι η λύση για ανάπτυξη!

Και φυσικά έχει σημασία και οι χρεώσεις στα αεροδρόμια να είναι χαμηλότερες το χειμώνα για να αμβλυνθεί η εποχικότητα. Όλοι οι φορείς του τουρισμού και η Aegean πληρώνουμε χρόνια τώρα το τίμημα της μικρής σαιζόν.

Απαιτούνται ανταγωνιστικές χαμηλότερες χρεώσεις για όλους, τους πλέον των 100 αερομεταφορέων που δραστηριοποιούνται στην χώρα χωρίς διακρίσεις».