Σειρά προειδοποιήσεων κατά τις προηγούμενες πτήσεις του τελευταίου 24ώρου πριν την συντριβή του Airbus της EgyptAir, φαίνεται να εξέπεμψε το αεροσκάφος, σύμφωνα με γαλλικά δημοσιεύματα, με το σενάριο της μηχανικής βλάβης να παραμένει το επικρατέστερο.

Πιο αναλυτικά, το γαλλικό δίκτυο «France 3», ανέφερε πως το τελευταίο 24ωρο πριν το αεροσκάφος χαθεί στη Μεσόγειο, στο πιλοτήριο του μοιραίου Airbus είχαν ενεργοποιηθεί τρεις φορές τα συστήματα προειδοποίησης σε ισάριθμες αναγκαστικές προσγειώσεις.

Τα περιστατικά καταγράφηκαν λίγο μετά την απογείωσή του από τρία αεροδρόμια, ενώ το αεροσκάφος υποχρεώθηκε να επιστρέψει και να περάσει από τεχνικό έλεγχο χωρίς να εντοπιστεί κάποια βλάβη. Το ίδιο υποστηρίζει και η εφημερίδα «Le Parisien», η οποία επισημαίνει ότι τα προειδοποιητικά σήματα καταγράφηκαν στο σύστημα Acars του αεροσκάφους.

Τα τρία προειδοποιητικά σήματα καταγράφηκαν κατά τη διάρκεια της απογείωσης του αεροσκάφους της Egyptair στην Ασμάρα, την Τύνιδα και το Κάιρο.

«Δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς έγινε αλλά σίγουρα δεν είναι φυσιολογικό να επιστρέψει ένα αεροσκάφος τρεις φορές αναφέροντας τεχνικό πρόβλημα και να μην εντοπίζεται τίποτε», δήλωσε πρώην επικεφαλής της υπηρεσίας διερεύνησης αεροπορικών δυστυχημάτων της Γαλλίας.

Κι ενώ τα γαλλικά ΜΜΕ αφήνουν εκτεθειμένες τις αιγυπτιακές αρχές μέχρι να εντοπιστούν οι καταγραφείς κάθε σενάριο παραμένει ανοικτό. Πάντως, δύο εβδομάδες μετά την συντριβή του αεροσκάφους, δεν έχει εμφανιστεί καμία τρομοκρατική οργάνωση που να αναλαμβάνει την ευθύνη.