Το Διοικητικό Συμβούλιο της Star Alliance έδωσε την έγκριση του για επένδυση πολλών εκατομμυρίων δολαρίων σε νέες τεχνολογίες και βελτιώσεις λειτουργικών διαδικασιών.

Οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι των αεροπορικών εταιριών-μελών της Star Alliance έδωσαν το Σάββατο την έγκριση τους για την επένδυση σε νέες τεχνολογίες και σημαντικές βελτιώσεις των λειτουργικών διαδικασιών, ώστε να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των σημερινών ταξιδιωτών.

«Η εξυπηρέτηση των επιβατών μας, σύμφωνα με υψηλά πρότυπα, με συνέπεια και σε παγκόσμιο επίπεδο, κατείχε πάντα κεντρική θέση στη στρατηγική της Alliance», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Air Canada και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Alliance, κ. Calin Rovinescu. «Με τις σημερινές αποφάσεις ανοίγουμε τον δρόμο ώστε να συνδυάσουμε καλύτερα τα περίπλοκα back-end συστήματα του κλάδου μας με τις ταχύτατα μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των επιβατών μας. Οι παγκόσμιες τάσεις, όπως για παράδειγμα η εξατομίκευση και η ψηφιοποίηση προϊόντων και υπηρεσιών, θα πρέπει να οδηγήσουν σε μεταβολή της νοοτροπίας που επικρατεί στη βιομηχανία μας και στοχεύουμε να είμαστε στην πρώτη γραμμή αυτών των εξελίξεων.

«Οι επιβάτες επιθυμούν να έχουν άμεση πρόσβαση σε ενημερωμένες ταξιδιωτικές πληροφορίες όπως και σε ελκυστικές, εξατομικευμένες προσφορές προϊόντων, όπου και αν βρίσκονται στον κόσμο. Θα πρέπει να διαθέτουμε σύγχρονα, αποτελεσματικά και οικονομικά συστήματα και διαδικασίες για να ανταποκριθούμε σε αυτές τις απαιτήσεις», πρόσθεσε ο κ. Rovinescu. Ως άμεσο αποτέλεσμα των σημερινών αποφάσεων, η Star Alliance θα επενδύσει σε νέες τεχνολογίες πολλών εκατομμυρίων, οι οποίες θα περιλαμβάνουν και ένα νέο κέντρο μηχανογράφησης της Alliance για τις αποσκευές.

Αυτό το νέο κέντρο μηχανογράφησης είναι προγραμματισμένο να λειτουργήσει μέχρι το τέλος του 2016 και είναι το πιο πρόσφατο σε μια σειρά παρόμοιων “plug and play” εφαρμογών οι οποίες υποστηρίζουν παρασκηνιακά τις αεροπορικές εταιρίες- μέλη. Τα υπάρχοντα κέντρα μηχανογράφησης έχουν ήδη βελτιώσει την ανταλλαγή στοιχείων για τους τακτικούς ταξιδιώτες, μέσω του check- in των ταξιδιωτών και της παράδοσης αποσκευών, αλλά και την παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών σε premium επιβάτες. Αυτήν τη στιγμή, οι διαδικασίες που σχετίζονται με τις αποσκευές περιπλέκονται από το γεγονός ότι οι σχετικές πληροφορίες βρίσκονται σε πολλά διαφορετικά συστήματα.

Εκτός από τα συστήματα που λειτουργούν στις αεροπορικές εταιρίες-μέλη της Star Alliance, κάθε αεροδρόμιο χρησιμοποιεί το δικό του σύστημα αποσκευών, καθιστώντας έτσι πολύ περίπλοκη τη διασαφήνιση της τρέχουσας κατάστασης των αποσκευών, τον εντοπισμό των αποσκευών στα συστήματα και τη λήψη αποτελεσματικών διορθωτικών μέτρων σε περίπτωση εσφαλμένου χειρισμού των αποσκευών.

«Αν και ο εσφαλμένος χειρισμός μιας αποσκευής είναι σχετικά σπάνιος στην Alliance, παρά το γεγονός ότι μεταφέρουμε σχεδόν 1,7 εκατομμύρια επιβάτες κάθε μέρα, όταν τα πράγματα πάνε στραβά είναι πολύ ενοχλητικό για οποιονδήποτε επιβάτη» δήλωσε ο κ. Mark Schwab, Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance. «Πιστεύουμε πως η σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στη σημαντική μείωση των προβλημάτων σχετικά με τις αποσκευές και στην παροχή πιο άμεσων και πιο σωστών πληροφοριών στους υπαλλήλους εξυπηρέτησης επιβατών. Όπως πάντα, ο τελικός μας στόχος είναι η παροχή όσο το δυνατόν καλύτερων υπηρεσιών προς τους ταξιδιώτες μας.»

Ταυτόχρονα, οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι υποστήριξαν την ανάπτυξη τυποποιημένων διαδικασιών για check-in εκτός του αεροδρομίου/ self-service, για τεχνολογία ταχείας παράδοσης αποσκευών στα αεροδρόμια, για την αυτόματη τοποθέτηση ετικετών στις αποσκευές και τον αυτόματο έλεγχο των ταξιδιωτικών εγγράφων. Μετά την εφαρμογή τους, αυτά τα πρότυπα δεν θα προσφέρουν μόνο καλύτερες υπηρεσίες στους επιβάτες της Alliance αλλά θα μειώσουν και τις απαιτήσεις για υποδομές και τα έξοδα διαχείρισης για τα 1.300 αεροδρόμια τα οποία εξυπηρετεί σήμερα η Alliance.

Logo_Star_Alliance

«Αυτή η πρωτοβουλία λαμβάνεται για πρώτη φορά στον κλάδο μας και δημιουργείται με την απόλυτη υποστήριξη του προγράμματος της Διεθνούς Ένωσης Αεροπορικών Μεταφορών (ΙΑΤΑ) για τη γρήγορη μετακίνηση», δήλωσε ο κ. Schwab. «Καθώς εκπροσωπούμε περίπου το ένα τέταρτο από τις προγραμματισμένες αεροπορικές υπηρεσίες παγκοσμίως, πιστεύουμε ότι μπορούμε να συμβάλλουμε στη μείωση των λειτουργικών προβλημάτων. Οι αεροπορικές εταιρίες-μέλη μας έχουν επωφεληθεί σημαντικά από την τυποποίηση στους άλλους τομείς και είναι αποφασισμένες να προχωρήσουν τη διαδικασία τώρα, μαζί με αεροδρόμια και παρόχους συστημάτων.»

Ως η μεγαλύτερη και παλαιότερη αεροπορική ένωση, η Star Alliance κατέχει εξ αρχής κεντρικό ρόλο στην παρουσίαση νέων λειτουργικών προτύπων. Σε πολλές περιπτώσεις, αυτές έχουν γρήγορα εξελιχθεί σε πρότυπα για όλη την αεροπορική βιομηχανία, για παράδειγμα στην περίπτωση των ελέγχων ασφαλείας ή της εφαρμογής δυσδιάστατου κωδικού (2D barcode).